Kawasaki GPZ Med Ninja front?

"Nille"

Nille
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
Hetaste Bandit 600:an i stan!
tror ni det går att få på en ninja zx6r front på min Kawasaki Gpz 500s -96?
någon som har gjort nått liknande?
vill ha ett mer sportigt utseende på hojjen.

jo de e klart. men eftersom jag precis har köpt min Gpz så är jag inte så sugen på att sälja den direkt igen... tänkte bara ifall den gick att göra sportigare...

skulle nog bli fult.. :död

Fattar inte hur man köper en hoj som man är missnöjd med utseendet på direkt från start, men det är ju jag det, du kanske har något mellankörkortsproblem eller något.

Det kommer inte att passa för fem öre utan du får nog göra en hel del nya stag m m om nu kåpan överhuvudtaget passar så att den inte tar i någonstans för då måste du modda den också förutom att lacka den så att den matchar resten av hojen. Bakdelen på hojen kommer också att se märklig ut i jämförelse med fronten. De enda som lyckats med såna här moddar har lagt ner mer på dem än mellanskillnaden till hojen jag länkade till.

Kör original tills du får riktigt körkort och välj något annat då. Lägg pengarna på skyddsutrustning och bensin och tiden på hojåkning så blir det nog bra. :tummenupp

Ninjaboy skrev:
Fattar inte hur man köper en hoj som man är missnöjd med utseendet på direkt från start, men det är ju jag det, du kanske har något mellankörkortsproblem eller något.

Det kommer inte att passa för fem öre utan du får nog göra en hel del nya stag m m om nu kåpan överhuvudtaget passar så att den inte tar i någonstans för då måste du modda den också förutom att lacka den så att den matchar resten av hojen. Bakdelen på hojen kommer också att se märklig ut i jämförelse med fronten. De enda som lyckats med såna här moddar har lagt ner mer på dem än mellanskillnaden till hojen jag länkade till.

Kör original tills du får riktigt körkort och välj något annat då. Lägg pengarna på skyddsutrustning och bensin och tiden på hojåkning så blir det nog bra. :tummenupp

grajjen e att jag inte har körkort till den ännu.. och jag fick tag i den billigt...
ni vet ingen annan kåpa som kan passa någotsånär? vill framför allt täcka över motorn...
får nog bli som du sa annars.. hålla sig till denna tills man får kort och införskaffa en riktigt leksak då...

ska väl finnas helkåpa till dom ha jag för mig :va

japp
my_gpz_voll2.jpg

och så har den kuts :tummenupp inte helt fel

Last edited:
ozeo skrev:
ska väl finnas helkåpa till dom ha jag för mig :va

japp
my_gpz_voll2.jpg

och så har den kuts :tummenupp inte helt fel

åhh.. OMG

vet du vart man kan köpa dessa delar och vad dom kostar? blev kär direkt ju! :)

Nyheter
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT