Kawasaki delar..

Kurben

Öhh vadå?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Trophy TR5 1957. KTM 690 SMC 2009
Vilken firma i sverige är bäst på reservdelar till Kawasaki?

Min brorsa ha en Kawasaki KDX 220 -1998 en ganska speciell modell och det har gått sönder ett stag till den variabla avgasporten. Det är alltså en orginal del det handlar om.

Finns det någon riktigt bra handlare som verkligen har koll. Inget AVA eller Mc varuhuset eller liknande, utan en seriös handlare.

Jag har själv blivit bortskämd nu på senaste med den utmärkta servicen som man får när man ringer Halvards motor när det gäller Husqvarna, skulle vilja ha en liknande till Kawasaki om det finns :)

Delen det gäller är denna: 13234A: SHAFT-COMP,GOVERNOR 550100-001

Bikebandit OEM delar

Last edited:
Kurben skrev:
Vilken firma i sverige är bäst på reservdelar till Kawasaki?

Min brorsa ha en Kawasaki KDX 220 -1998 en ganska speciell modell och det har gått sönder ett stag till den variabla avgasporten. Det är alltså en orginal del det handlar om.

Finns det någon riktigt bra handlare som verkligen har koll. Inget AVA eller Mc varuhuset eller liknande, utan en seriös handlare.

Jag har själv blivit bortskämd nu på senaste med den utmärkta servicen som man får när man ringer Halvards motor när det gäller Husqvarna, skulle vilja ha en liknande till Kawasaki om det finns :)

Delen det gäller är denna: 13234A: SHAFT-COMP,GOVERNOR 550100-001

Bikebandit OEM delar
Är det inte dirtbike som är kawwakungar? har det för mig annars kan du höra med nisses mc upsala dom tävlar väl motard på kawa så dom har väl koll

Det är väl bara å ringa till närmsta auktoriserade kawa handlare och uppge numret på delen, det kan ju inte bli fel. Så har jag gjort med alla orginalgrejer jag beställt och det har inte varit nå problem.

Prova Svenska MC Aktiebolaget i Bromma, 08-287939.
MC-Experten (granne med MC-Varuhuset) har tidigare varit mycket bra på Kawa men de har tydligen styrt över mer till Trajumpf, men dom kan säkert hjälpa dig också.

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick