Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
toonarmy skrev:staget ska bort och det sitter distanser redan på så styret ska ABSOLUT inte höre upp snarare ner lite mer. men tack för uplysningarna![]()
![]()
oki på det visetDroopfy skrev:vad lille martin ville säga var att du skulle byta HUNDBENEN... dom sitter till bakstötdämparen... då får du upp röven en bit. men börja du med att justera din ride hight istället. det ska la finnas på den modellen. finns på min 900 iallfall.
ahh det hoppas jag på... synd att tanken inte är helgrön då hade jag blåst bakdelen grönAtlas skrev:Det där kommer att bli så jävla bra..![]()
![]()
Lycka till i fortsättningen.
Nja är dom det? Sitter bra jäkla högt upp på bakkåpan. Dessutom är det ju fyra hål totalt...Atlas skrev:Dom hålen är perfekt för tex lysdioder.. Hö och Vä blinkers kanske??
Höhö, inte lätt med alla hål.Atlas skrev:Äh..
Faan!
Jag är ju helt bäng i huvet..
Trodde att tidigare menade hålen som "blir över" på styrkronan JU!! :kocko :kocko
Skämmigt![]()
Dom där hålen! Hm!!
Ja vad gör man med dom??![]()
det går nog att fräsa ut nått coolt i aluminium till dom hålen lite inspiration så löser sig alltid sånt!!hållundan skrev:Höhö, inte lätt med alla hål.Jag kanske uttryckte mig lite dåligt när jag påvisade frågan om hålen efter handtagen i bakkåpan.
Strunt samma. Ska visst finnas en hel del lösningar på det där, har dock inte kommit på någon jag är helt nöjd med...
toonarmy skrev:KOM MED TIPS TILL MIG!!!![]()
![]()
![]()
det är gas vajrarna som spökar... all el är kvar sen är det inget mer...oGGe skrev:vad har du kvar att göra då??
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |