Karlskoga 31/5

Tofast4Hjo skrev:
Det fanns möjlighet att köpa presentkort och åka med en STCC-förare, funderar på att ge ett till pojkvännen. :banana

Om jag vore han skulle jag hellre ta ett presentkort på en "åktur" med en av slitz-tjejerna. :D

Jag var där .Tältade mellan sön-mån.
Bifogar en liten bild.

Bifogat

• Freddy.JPG
    Freddy.JPG
    122.6 KB · Visningar: 89
Jag var också där, bra racing, mycket kul att kolla på i depån. Snygga gridgirls :D . Fan vad sugen man blir att prova bankörning...

Tofast4Hjo skrev:
För er som missade (tjejerna :rolleyes: )går nästa STCC på Mantorp nästa helg. :banana
Inte riktigt, racet på Mantorp är 19-20 juni. Då blir med mera racing & brudar. Välkomna fram och hälsa om ni ser mig nere på startplattan vid gridshowen, kommer jobba med att hålla ordning på publiken och se till att ni försvinner från banan i tid :tummenupp

rust29 skrev:
Inte riktigt, racet på Mantorp är 19-20 juni. Då blir med mera racing & brudar. Välkomna fram och hälsa om ni ser mig nere på startplattan vid gridshowen, kommer jobba med att hålla ordning på publiken och se till att ni försvinner från banan i tid :tummenupp

:Bugar Ska :7peta på jörgen som sa "nästa helg". Själv hoppas jag att det kommmer många killar :banana

Last edited:
Någon som fastnade i fartkontrollen Karlskoga - Örebro?
Stod nämligen en silver GixxeR där när jag brummade förbi på min silver ninja.

Hände en annan ganska kul grej, jag kom från Filipstad in i "Gelleråsenkorsning". Blir ståendes som 7:a eller nått i kön. Kom bilar från alla håll, kön åt vänster var gigantisk. Då kommer en polis fram till mig, "Jäklar!!! tänkte jag, nu ska han säkert hit och jävlas bara för att jag åker sporthoj" men så var inte fallet; han pekar istället på vägenkanten till höger om alla bilarna som stod i kö för att åka höger och säger: "Om jag vore dig så skulle jag smitta imellan här och ta höger"
Snacka om att jag blev paff :D

Mer såna poliser till poliskåren :tummenupp

akora skrev:
Någon som fastnade i fartkontrollen Karlskoga - Örebro?
Stod nämligen en silver GixxeR där när jag brummade förbi på min silver ninja.

Hände en annan ganska kul grej, jag kom från Filipstad in i "Gelleråsenkorsning". Blir ståendes som 7:a eller nått i kön. Kom bilar från alla håll, kön åt vänster var gigantisk. Då kommer en polis fram till mig, "Jäklar!!! tänkte jag, nu ska han säkert hit och jävlas bara för att jag åker sporthoj" men så var inte fallet; han pekar istället på vägenkanten till höger om alla bilarna som stod i kö för att åka höger och säger: "Om jag vore dig så skulle jag smitta imellan här och ta höger"
Snacka om att jag blev paff :D

Mer såna poliser till poliskåren :tummenupp

Det är sådana poliser vi har här istan :yoparty

Jag var också på åsen i helgen, men det är klart jag har inte så långt dit heller. Läste i lokaltidningen idag att det togs 45 fortkörare på 4 timmar mellan Karlskoga och Örebro. 5 körde så fort att de blev av med körkortet. Hoppas att det inte var allt för många sporthoj.com åkare som blev stoppade.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti