2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Det var tävlingar (STCC)i Karlskoga i måndags, var det någon förutom vi som var där?.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tofast4Hjo skrev:Det var tävlingar (STCC)i Karlskoga i måndags, var det någon förutom vi som var där?.
Tofast4Hjo skrev:Det var tävlingar (STCC)i Karlskoga i måndags, var det någon förutom vi som var där?.
Chris Husky skrev:Såg du inte det när du va där?![]()
![]()
Jag var där och kollade på slitz tjejer;>Tofast4Hjo skrev:Såg det gjorde jag men tydligen inte dig![]()
SV Per skrev:Vi var 6 st från Tokholm som var där. Schyssta gridgirls...![]()
Ola_FZR skrev:Jag var där och kollade på slitz tjejer;>, ja det var visst nån bil och mc tävling också hörde jag;>
Det är ju tur att alla man kan få sitt lystmäte på dylika tillställningar;>Tofast4Hjo skrev:JAG DÅ, vad fanns det till mig!!,, hade en del ögongodis jag med.....
Tofast4Hjo skrev:Det fanns möjlighet att köpa presentkort och åka med en STCC-förare, funderar på att ge ett till pojkvännen.![]()
SV Per skrev:Om jag vore han skulle jag hellre ta ett presentkort på en "åktur" med en av slitz-tjejerna.![]()
Jag var oxå där bland de 11000 andra människornaTofast4Hjo skrev:Det var tävlingar (STCC)i Karlskoga i måndags, var det någon förutom vi som var där?.
Hornet_Fredde skrev:Jag var också där, bra racing, mycket kul att kolla på i depån. Snygga gridgirls. Fan vad sugen man blir att prova bankörning...
Inte riktigt, racet på Mantorp är 19-20 juni. Då blir med mera racing & brudar. Välkomna fram och hälsa om ni ser mig nere på startplattan vid gridshowen, kommer jobba med att hålla ordning på publiken och se till att ni försvinner från banan i tidTofast4Hjo skrev:För er som missade (tjejerna)går nästa STCC på Mantorp nästa helg.
![]()
rust29 skrev:Inte riktigt, racet på Mantorp är 19-20 juni. Då blir med mera racing & brudar. Välkomna fram och hälsa om ni ser mig nere på startplattan vid gridshowen, kommer jobba med att hålla ordning på publiken och se till att ni försvinner från banan i tid![]()
akora skrev:Någon som fastnade i fartkontrollen Karlskoga - Örebro?
Stod nämligen en silver GixxeR där när jag brummade förbi på min silver ninja.
Hände en annan ganska kul grej, jag kom från Filipstad in i "Gelleråsenkorsning". Blir ståendes som 7:a eller nått i kön. Kom bilar från alla håll, kön åt vänster var gigantisk. Då kommer en polis fram till mig, "Jäklar!!! tänkte jag, nu ska han säkert hit och jävlas bara för att jag åker sporthoj" men så var inte fallet; han pekar istället på vägenkanten till höger om alla bilarna som stod i kö för att åka höger och säger: "Om jag vore dig så skulle jag smitta imellan här och ta höger"
Snacka om att jag blev paff
Mer såna poliser till poliskåren![]()
akora skrev:N "Om jag vore dig så skulle jag smitta imellan här och ta höger" Snacka om att jag blev paff
Mer såna poliser till poliskåren![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025