Video Kaos i staterna

Dooh

Ölhävaren
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Inte längre...
Polisen har lite problem med hojåkarna i USA! :hihi

Embedded media from this media site is no longer available

Känns ju tämligen överdrivet, visst att de stuntar och har sig men de är ju mest en fara för sig själva, inga bombrepor bland dagis och barnvagnar precis.

De kör ju inte ens fort, vad är det frågan om ? Varför försöker man stoppa de ?

Jäklar, Polisbilarna tog ju nästan i hojarna när dom "prejades".

Uppenbarligen gillade inte ordningsmakten deras ride-out med stuntning på allmän väg i t-shirt och försökte få slut på det. Vore ju inte första gången ett antal hojar gick omkull under en sån där utflykt när nåns stuntning gick åt fanders. Blir fina köttsår serru...

Nu kommer nån att kontra med "Men vafan Viktor L du är ju dum i skallen. Polisen framkallade ju mer fara genom att låtsaspreja folk än motorcyklisterna som uiiiilade.". Tveksamt tycker jag.

Känns ju tämligen överdrivet, visst att de stuntar och har sig men de är ju mest en fara för sig själva, inga bombrepor bland dagis och barnvagnar precis.

Om jag inte hörde fel så lät det på pratet i början som om de kört mot rött och haft sig... Jag lyssnade iofs inte så noga heller...

Om jag inte hörde fel så lät det på pratet i början som om de kört mot rött och haft sig... Jag lyssnade iofs inte så noga heller...

Ja det är ju inte alls omöjligt. Polisen borde ju tagit chansen och plockat de i stan då, istället för att jaga loss på motorvägen. Men det är väl som vanligt, en massa prestige och fördomar på båda sidor så går det hela åt helvete.

Klickade du på länken i beskrivningen?

Vilket surrande. Som att vara inne i ett tält med mygg, började reflexmässigt att klia mig, orkade bara till 1.39 sen var jag tvungen att ta av mig lurarna.
Jag kan förstå att det brast för polisen :gnissla

Last edited:
Lol, americunts.

Fan va meningslöst att köra i en sådan jefla klunga, jag fattar inte grejen faktiskt med sådana stora gruppkörningar :va

Fan va meningslöst att köra i en sådan jefla klunga, jag fattar inte grejen faktiskt med sådana stora gruppkörningar :va

Du har då inte insett coolhets-faktorn i att köra i en stor klunga med hoodie, sneakers, och jeans. Ju mindre skydd desto coolare. Det här grabbar, är riktiga Alfahannar.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026