Kanske därför Folksam e dyra....

Folksam va helt klart billigaste när ja skulle försäkra min gixxer!

För mig brukar folksam vara billigast när jag mailar runt och undersöker försäkringspremier.

Folksam har iaf ingen koll! Jag betalar 1300 någonting i halvförsäkring per år för min hoj där!
(KTM:n, men iaf)

Den 1 september efterträder Sundström Tore Andersson. Enda smolket i bägaren är att älgjakten startar samma dag som han måste infinna sig på Folksam för att börja sitt nya jobb.
- Men det är smällar man får ta, säger han.

Jo, det tror jag det.
Det skulle jag med göra för den lönen.

Det intressanta är att det är vi som köpare av försäkringar som verkar acceptera
att det är möjligt med så hög lön.

Om det vore lite mer jävlar gas i oss själva så skulle vi skapa en massuppsägelse av försäkringar tecknade hos folksam.

Inga kunder = Inga inkomster = Inget mer folksam = Inga mer 310000 i lön för VD'n :tungan

Efter att ha ringt och mailat runt så kan jag bara kalla de för "Ofolksam" för sämre service får man inte ens från Jysk och de är alltid dyrast!

Fast iofs, sist jag faktiskt kom fram till en säljare så var hon riktigt trevlig att prata med!

För mig är det Trygg-Hansa och Länsförsäkringar som tävlar om att vara billigast, fast ibland springer någon av dem iväg på någon hojmodell, men då ringer man den andra...

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back