kanintofflor

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
nån som vet vart man får tag i rosa kanintofflor? på nätet?

eller i skövde :D

Haha nu kom jag att tänka på detta:

"Fjortisar är som kanintofflor, sköna att sätta på men inget att gå på stan med."

Lundbeck skrev:
Han kanske valde mellan en fjortis eller kanintofflor, o valde tofflorna..? :tuttar

finns de nått som slår kanintofflor med varm hjortronsylt i?

(förutom å smörja in sig i thousand island dressing å bli smiskad av 5 dvärgar i läder? :hihi)

nä.. jag ska ge bort dem i en elak present.. så jag ska FAKTISKT inte ha dem själv, jag har redan snygga tofflor

Bifogat

• tofflor.jpg
    tofflor.jpg
    11.8 KB · Visningar: 168
heimdal skrev:

(förutom å smörja in sig i thousand island dressing å bli smiskad av 5 dvärgar i läder? :hihi)

nä.. jag ska ge bort dem i en elak present.. så jag ska FAKTISKT inte ha dem själv, jag har redan snygga tofflor

Ge bort dom.... till dig sjäääälv? :hihi

heimdal skrev:

Skit i Kaninerna ( du får aldrig sätta på nått ändå ) ,Satsa (?) på nått ballt!

Kolla på www.sockiplast.nu :Bugar

Lundbeck skrev:
Ge bort dom.... till dig sjäääälv? :hihi

ja.. jag är schitzofren .. så ja ska mobba min andra personlighet, sölve-göran, å ge honom kanintofflor :kocko

heimdal skrev:
u have a very sick and twisted mind :7peta

Yep! :)

Men medge att SOCKIPLAST , ger en lätt blandade känslor ... Typ :

"Se rektorn cykla utför stupet på min nya cykel ...." Lr nått sånt ,Finns tydligen nån stollig engelsman som kör med sockiplast till kostym...Undrar om dom är rosa ??

Och när man vet att det finns folk som gör sånt, Lr bygger hemsidor om sockiplast känner man sig så Dj--- normal . :rolleyes:

heimdal skrev:
de blir hemskt många träffar på counterstrike-forum när man söker på "kanintofflor" kan ju bara betyda en sak.. att alla counterstrikespelare är ...... :rolleyes:

Men det visste vi redan.

Dom är lite :jäs som inte tål en rejäl :fyllisar utan börjar :zpy så fort det börjar vankas :tuttar ..

heimdal skrev:
de blir hemskt många träffar på counterstrike-forum när man söker på "kanintofflor" kan ju bara betyda en sak.. att alla counterstrikespelare är ...... :rolleyes:

hehehhe har jag alltid sagt :rofl

men se till att hjälpa mig å hitta rosa fluffiga tofflor nu istället föratt mobba CSspelare :hihi

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar