Kanal 5 nu; Fråga Olle

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Kanal 5 nu; Fråga Olle: objektumsexuell

"Kan man bli kär i något som inte andas och pratar? Vi utreder objektumsexualitet när vi träffar Erika Eiffel som är gift med Eiffeltornet. Mitja äger Europas största Realdoll-återförsäljare World of Erotic, där Malin testar på att dejta en realdoll."

Zappade kanaler och hamnade på kanal 5...

Last edited:
Det kan man säkert, för ett par år sedan sände man ett program om en amerikan som hade sex med bilar. Finns säkert någon där ute som har sex med en motorcykel :näsblod

Det kan man säkert, för ett par år sedan sände man ett program om en amerikan som hade sex med bilar. Finns säkert någon där ute som har sex med en motorcykel :näsblod

Gäller bara tt välja rätt.

images

Vare inte Iron Mike som gjorde en hel bildserie med rökrörs-sex

Vare inte Iron Mike som gjorde en hel bildserie med rökrörs-sex
Iförd inte så mycket mer än ett ryggskydd och någon lurvig mössa med björnöron på eller något sånt. Jo, jag tror det var han.

För övrigt så är ju Malin den största anledningen till att se Fråga Olle dokumentärerna. Fin flicka det :kär

För övrigt så är ju Malin den största anledningen till att se Fråga Olle dokumentärerna. Fin flicka det :kär

Hon är rätt söt men hon har inget att göra i Fråga Olle-dokumnetären, hon är för mesig och blir lätt generad med tanke på att det är ett program om sex.

Vad jag retar mig på är att de alltid måste filma när hon mitt i en akt ska tacka och ta farväl. Hon får väl vänta tills de är klar? Tillhör vanligt hyfs.

Sen det där med att hela tiden vara lite nyfiken men alltid ta avstånd för allting. Lite "oh lite kittlande men inget för mig" attityd.

Nä, ska de visa någon speciell kink, skicka någon som faktiskt går igång på det som kan ge en seriös vinkling av det hela.

Hon är rätt söt men hon har inget att göra i Fråga Olle-dokumnetären, hon är för mesig och blir lätt generad med tanke på att det är ett program om sex.
Det är ju det som blir så gulligt. Att hon är vanlig men ändå balanserar på gränsen genom att träffa en massa mysko typer och ändå ha en viss nyfikenhet. Om något så är det ett sundhetstecken att hon blir lite generad och inte kastar sig för djupt in i allting som hon stöter på.

Men för att återvända till ämnet:
Den här tråden kräver en länk till en klassiker på samma ämne:
http://www.youtube.com/watch?v=mjeqlmb7Ri8

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...