Kan vi testa postcounter igen?

Status
Ej öppen för fler svar.

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Tja!

Alla andra forum har post counters, utom SH för en gång i tiden missbrukades detta. (Om jag minns rätt)

Kan vi inte testa det igen?

Last edited:
Intressant att veta vilka som bidrar till forumet.
Kul grej.
Funkar på alla andra forum!

Jag håller faktiskt med. Kul att se hur mycket man själv bidragit med. Jag har ingen aning men skulle faktiskt vilja veta.

Varför skulle inte det fungera här? Missbrukar man det kan man bara ha en flagga hos den användaren som är "Show/Hide postcount" som är true eller false. Automatiskt True, missbrukar man det får man tyvärr inte tillgång att se hur mycket man postar.

Lätt och enkelt.

Jag ser inte alls användningen till det. Det är en av anledningar till att sporthoj.com är bra- Folk försöker inte skriva bara för att få något sagt och få en post räknad. Särskilt i teknikforumet kan det göra skada. Det kommer troligtvis bli mer spam i trådarna också.

Jag tycker att det är bra som det är nu och det inte finns någon riktig bra anledning att ha det.

Jag ser inte alls användningen till det. Det är en av anledningar till att sporthoj.com är bra- Folk försöker inte skriva bara för att få något sagt och få en post räknad. Särskilt i teknikforumet kan det göra skada. Det kommer troligtvis bli mer spam i trådarna också.

Jag tycker att det är bra som det är nu och det inte finns någon riktig bra anledning att ha det.

Har aldrig tänkt tanken på att det blir en hets om det blir postcount. Kanske det blir.

Är medlem på flertalet andra forum - teknikforum osv, där har jag då aldrig nånting i stil med spam.

Ja nu är jag faktiskt nöjd haha

Hur fick du reda på det?

Lite underligt omväg... Men via appen "Tapatalk" på Iphone så går det ta fram antal inlägg.

Edit: Trådstartaren ligger på 869 st, för denne var väl nyfiken pga frågeställningen. Vinnare i tråden i antal inlägg är dock Imaster :yoparty

Last edited:
Går du in på någons profil och klickar på "Inlägg från XXXX" så ser du hur många inlägg personen har gjort i de riktiga forumdelarna, dvs alla utom OT. :tummenupp

Går du in på någons profil och klickar på "Inlägg från XXXX" så ser du hur många inlägg personen har gjort i de riktiga forumdelarna, dvs alla utom OT. :tummenupp

Det ser inte jag, hur ser du det? på min sida står det bara
"visar inlägg 1-500"

och det är bara ett år gammalt.

Well.. Begränsas
och ni har bara 131 hittils

Då ser man kanske bara de senaste 500 inläggen där då, jag trodde man kunde se alla, eftersom jag kunde se alla mina, men det är väl för att jag inte har hunnit göra så många inlägg denna omgången jag är medlem..

Men det är ju många år sen vi hade räknaren, alla borde väl ha vant sig vid att va utan det nu..? :tungan

Ni har själva besvarat frågan och det betyder att jag gjort rätt förr i tiden då vi gått igenom detta.

Det blir inga inläggsräknare, it is evil och skapar kvantite istället för kvalite.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma