Kan man köpa billig "märkes" olja

pizzant

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
Honda CBR 929
Har suttit här å läst om å om igen över hela forumet om oljor men ingen verkar handla om riktigt vart man kan hitta en bra olja utan mer att dom finns...
finns ju en del handlare där ute borde ju finnas lite konkurens tycker man.
Någon som känner till någe ställe där man hittar något annat är "biltema"
till ett bra pris skulle behöva en helsyntet.
hade

Pröva SGA i Bromma, där köper jag

pizzant skrev:
Har suttit här å läst om å om igen över hela forumet om oljor men ingen verkar handla om riktigt vart man kan hitta en bra olja utan mer att dom finns...
finns ju en del handlare där ute borde ju finnas lite konkurens tycker man.
Någon som känner till någe ställe där man hittar något annat är "biltema"
till ett bra pris skulle behöva en helsyntet.
hade

Ofta går det att tjata av handlaren ett bra pris om man köper en låda åt gången, då behöver han bara lägga en beställning och lassa ut lådan till dig.

i sundsvall finns de en snubbe men de e nog för långt :rolleyes:

Vad är bra pris för en helsyntet? Om du köper 20 liter på närmaste OKQ8 får du den dunken för 1750,-. Kanske inte jättebra, men 87 å 50 för litern är halvbra iaf....

Någon som känner till något ställe någorlunda nära Linköping? Har för mig att ett ställe i Norrköping nämnts men kommer inte ihåg vart jag läst det. :va

Vill köpa Shell billigare utan att behöva köpa ett fat. 10-25 liter kanske. Advance Ultra 4 kostar 160 kr/liter i literförpackning, skulle vilja komma ner en del.

Neutral skrev:
...Har för mig att ett ställe i Norrköping nämnts men kommer inte ihåg...
Vill köpa Shell billigare utan att behöva köpa ett fat. 10-25 liter kanske. Advance Ultra 4 kostar 160 kr/liter i literförpackning, skulle vilja komma ner en del.
Stället du menar är nog Malmquist och Edling men de för inte Shell. Deras bästa MC-deal är Q8SBK för 60:-/lit

Om du nu måste ha Shell, vad får den kosta för att det skall vara rimligt?

Är det fler i E-län som är intresserade? Det går nog göra en del även på Advance Ultra och VSX

Har dom inte nått mässpris där du bor?

Jag fick Castrol Gps för 290 kr 4L på Öppet hus o de tycker jag e bra :)

FZ1 skrev:
Stället du menar är nog Malmquist och Edling men de för inte Shell. Deras bästa MC-deal är Q8SBK för 60:-/lit

Om du nu måste ha Shell, vad får den kosta för att det skall vara rimligt?

Är det fler i E-län som är intresserade? Det går nog göra en del även på Advance Ultra och VSX
60 spänn är ju rena stölden, det är nästan så att jag känner mig sugen på att bryta mitt storsponsoravtal med Shell. :hihi

Vad kostar Ultra 4 på större förpackning, den borde väl finnas i 4 liter eller något? Köpte man sådana eller någon ännu större dunk borde man väl kunna komma ner mot hundringen i alla fall tycker jag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT