Kan inte logga ur!!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
:mad: Jag blir sååå förbannad! VARFÖR kan jag inte logga ur mej?? HJÄLP mej innan jag gör något dumt!! :crash

/Fröken förbannad

Det är ju bara att logga ut. Eller rensa dina cookies. :confused:

Frågan kräver ett mycket enkelt svar...antingen gör du fel, eller också är något fel :crash :crash :hej

Har du testat att klicka på forum och sedan logga ut? (längst ned till höger på sidan)

TheDude skrev:
Har du testat att klicka på forum och sedan logga ut? (längst ned till höger på sidan)

Ok att min lugg är blond men SÅ dum är jag inte!! :D

Det står att alla cokies är rensade men det funkar inte ändå.... Vad gör jag för fel??

/Fröken Förvirrad!!

watson skrev:

Det står att alla cokies är rensade men det funkar inte ändå.... Vad gör jag för fel??

/Fröken Förvirrad!!

vart står de det..? Högerklicka på explorer.. o egenskaper..
ta sen bort alla Cockies manuellt.

watson skrev:

/Fröken Förvirrad!!
Tryck på länken i vänstra hörnet " Sporthoj.com - Här Snackas Det Sporthoj", bläddra sedan längst ner på sidan. I nedre högra hörnet står sedan med liten text "Log out". Om detta inte funkar så går du in i c:\documents and settings\"ditt username"\local settings\temporary internet files. Sedan markerar du alla filer, lämpligtvis genom att trycka "ctrl + a" i katalogen och sedan "delete" alt. "Shift + delete". Det senaste förutsätter att du har windows xp, i tidigare windows versioner brukar Temporay katalogen ligga i själva windows katalogen.

Lycka till! :tummenupp

Det är inte windows som gör någon autoinloggning ?
Har för mig att senare versioner av internet exploder kan göra sådant. Har ett svagt minne av att samma problem drabbade en användare på ett annat (helt orelaterat) webforum som jag driver.

Vet dock inte hur man i så fall stänger av detta, men det kanske någon annan vet.

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”