Kan inte admin göra så vi kan skapa grupper?

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Hej Admin

Kan inte du göra så vi kan få skaffa grupper som man gå med i sen? Inte som hojklubbar då utan mer som små rum för likasinnade åkare?

T.ex några av oss tillhör gruppen XXX och någon lingonbären. Eller t.ex någon skapar en grupp som heter Gixxer och där får folk gå med som bara vill snacka gixxer typ.

En tanke bara

Vad skulle diskuteras där som inte går att diskutera i forumen som är? Teknikfrågor ska alltid läggas i teknik och mekforumet för att samla alla svar på ett ställen. Så om nån söker, hittar han snabbt svaret (istället för att söka hela forumet som kommer ge en massa helt Offtopic-resultat).

Så jag ställer mig lite negativ nu till att börja med.

Men du kan ju ställa upp ett par punkter om varför ett sådant forum skulle vara bättre.

hmm ja så länge folk följer de grundläggande ideerna som du säger så tycker jag fortfarande det är en helt okej grej. Det skapar lite bus rivalitet på sidan kanske men va fan, kan vara värt ett försök. Dock tror jag det är mkt databas och shit

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back