Gimli
Medlem
...eri ställa till med mycket jävelskap eller?
Jag renoverade växellådan i våras, monterade ihop allt. Hojen gick bra å startade alltid innan jag rev den, nu med nyladdat(?!?) batteri klickar det knappt i relät som drar startmotorn.
När jag ansluter laddaren så visar den att batteriet tar emot laddning, efter nån timme så säger laddar att det är fulladdat, men med samma resultat. När jag mäter batteriet samtidigt som jag trycker på startknappen så ligger värdet mellan 12,1 och 12,5V, det ska väl vara högre när det är nyladdat? Borde väl vara batteriet som är slut eller?? Jag har inte grottat i nått annat än växellådan så jag kan (nog) inte ha ställt tll med nått annat.
Konstig "fråga" kanske, men man vet ju aldrig vad ni motorskallar kommer på att jag ställt till med när ni läser det här.
Jag renoverade växellådan i våras, monterade ihop allt. Hojen gick bra å startade alltid innan jag rev den, nu med nyladdat(?!?) batteri klickar det knappt i relät som drar startmotorn.
När jag ansluter laddaren så visar den att batteriet tar emot laddning, efter nån timme så säger laddar att det är fulladdat, men med samma resultat. När jag mäter batteriet samtidigt som jag trycker på startknappen så ligger värdet mellan 12,1 och 12,5V, det ska väl vara högre när det är nyladdat? Borde väl vara batteriet som är slut eller?? Jag har inte grottat i nått annat än växellådan så jag kan (nog) inte ha ställt tll med nått annat.
Konstig "fråga" kanske, men man vet ju aldrig vad ni motorskallar kommer på att jag ställt till med när ni läser det här.