Kan du tänka dig o spela in porrfilm?

Skulle du kunna tänka dig att spela in en porrfilm?

• Antal röstningar
    0

Zeppelinare

Förvirrad
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
kör allt på hjul
Låt oss säga att du får 10 000 kr för att medverka i en porrfilm.
Skulle du ställa upp på det eller inte?

Alla killar kommer såklart svara ja. Så jag får väl börja med att säga att ja, det kan jag tänka mig. Är inte helt säker på hur bra det skulle gå att ha sex offentligt med en massa lampor och filkameror däremot men man vet ju inte förrän man prövat. Har svårt att tro att speciellet många killar får 10.000 för en prulle dock.

Egentligen borde jag av rent politiska skäl svara nej men jag har faktiskt inga större invändningar mot porrfilm, finns värre saker att hetsa upp sig över (haha). Moraliskt har jag inga som helst betänkligheter.

Zeppelinare skrev:

Beror ju på vem tjejen man ska ha sex med är...finns ju endel grävlingar...

Röstade Nej.

Omtagningar är ett helvete, det knäcker en! :tungan
10,000:- är för lite för en film, det får man ju lätt bara för att ligga med granntjejen när hon är sugen.

Men på tal om usla jobb i porrbranschen så måste stuntstjärt i en gayrulle vara världens sämsta jobb!

Coola Ola skrev:
Alla killar kommer såklart svara ja.

Där tror jag du har väldigt fel.
Där emot kan jag tänka mig att många har det som fantasi, specillt dom som gillar p-rullar & tittar på det mer eller mindre regelbundet. Men i verkliga livet hade nog dom allra flesta tackat nej.

NakenBandit skrev:
Vem har sagt att det är en tjej du ska ha sex med? :arsele :lol

Eftersom det handlade om att få betalt för att ha sex antog jag att det handlade om en tjej...killar ställer man ju upp gratis för :rolleyes:

loser skrev:
Röstade Nej.

Omtagningar är ett helvete, det knäcker en! :tungan
10,000:- är för lite för en film, det får man ju lätt bara för att ligga med granntjejen när hon är sugen.

Men på tal om usla jobb i porrbranschen så måste stuntstjärt i en gayrulle vara världens sämsta jobb!

Spermahund i Gbg är är ju inget drömjobb heller...inte riktigt samma sak...men ändå. Tycker synd om hunden :(

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,682569,00.html

Undrar hur de gör för att träna spermahunden? -Aa Sven, fyll den här koppen. Vi ska ha ett träningspass med hunden strax. :confused:

Nej. Inte för den skitsumman. Finns inte en porrfilmsproduktion som skulle bli lönsam med den summa pengar och de villkor jag skulle begära.

Jag skulle faktisktinte anstränga mig i någon filminspelning där jag var huvudaktör för den summan...

Jo förresten! Om jag fick vara med i en av ICA's veckoreklamfilm! Då funkar det! :D

en som jag känner blev erbjuden 500 pund och så mycket speed han ville ha för att vara med i en porrfilm. Han var inte så sugen.

De som "bara vill knulla" skulle nog ställt upp för 2 spänn, då behövs det inga 10'000.

Tror inte många heller har tänkt på att det är en film det är fråga om, där det finns en regissör. Det är inte som att du bestämmer själv vad, hur och när du skall göra saker och ting.

Kul att hålla på en stund så säger dom "Bra, tack det var de två minuter vi behövde missionären...nu skall vi köra en annan ställning ett tag. Och ta det lungt grabben, det är 7 scener kvar. Kommer du för tidigt blir du utan pröjs. Och vad menar du med att du inte vill slicka henne i anus? Snart lunch förresten, skynda på lite så vi blir klara snart" :3freak

De som inte vill synas kopulera på film för offentlig distribution vill nog ha betydligt mycket mer än 10'000 kr för besväret, eftersom de då skulle göra det för pengarnas skull och inte för sexets skull. Och 10'000 kr är inte mycket pengar.

NakenBandit skrev:
Vem har sagt att det är en tjej du ska ha sex med?

Haha, tänk tanken! Först så skriver man på kontraktet & får sina 10 000kr.
Sen bär det iväg till studion & ser att den är fylld med t.ex tyska-läderbögar som slickar sig om munnen när dom ser dig! hehe fy fan vilket öde!

btw
Ibland så har man ju problem att pissa i pissoaren på krogen när det står folk där redan, hur fan skulle det gå på en inspelning då?
Nä, porrfilm är nog inget för mig!

Är bara grötsniglar till damer som ställer upp, så jag säger "pass" :tomten

10,000 e för lite pengar... lägg till en nolla så kanske vi kan snacka!

Fråga e ju bara hur kaxig man är när man väll står/ligger där? inte speciellt skulle jag tro...

men det är kul att jobba i branchen iallafall!!! :yoparty

Zeppelinare skrev:

Jag missade summan och tänkte först svara nej men sedan så tänkte jag att för rätt summa ställer jag upp på det mesta som är lagligt och moraliskt försvarbart :) .

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT