Kan detta vara skadligt?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Fick tips idag att häla i en liten flaska som jag inte kan namnet på. Det ska vara nån tjohejsan som man blandar i bensinen så all skit som bildats i de vägar benisien rinner ska lösas upp. Så min fråga funkar detta och kan detta vara skadligt för hojen?

Har inte terrat och kommer inte gora det heller. Den dar skiten som samlats langs slangar o skit loses upp, sen maste dom ju ta vagen nanstans, kanske fastnar nan annan stans och pluggar igen pa ngt annat stalle?
Men star det att det ska funka, borde det val funka:rolleyes:

Det är bra att hälla i lite Injection Cleaner ngn gång emellanåt för att hålla rent från avsättningar. Speciellt lämpligt är att köra i en dos i tanken innan man ställer in hojen för vintern.

Injectioncleaner eller vad det nu kallas, fungerade på min bil som började rycka som satan, hällde i och det försvann, blandas med bensinen och förbränns med den också.
Läs på innehållförtäckningen så ser du vad du betalar dyrt för.

Dom gjorde ett test på detta och det hjälpte inte det minsta.
Det samma gällde alla boost skit man ska hälla i tanken som ska avlägsna skit och öka effekt.

Dom gjorde ett test på detta och det hjälpte inte det minsta.
Det samma gällde alla boost skit man ska hälla i tanken som ska avlägsna skit och öka effekt.
Jasså DOM har testat, då måste det vara sant. :D

DOM har nog inte testat i min gamla Saab i så fall, den blir HELT okörbar efter 4-5 tankar om man inte häller i en sån där flaska då och då. Det positiva är att man behöver inte hålla räkningen på när man hällde i senast, det märks när det är dags. Tydligt.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back