Kan detta vara något?

den lär ju inte tjuta om någon bär iväg hojen men annars mycket bättre än ett vanligt skivbromslås, vad låg prislappen på?

philsson skrev:
den lär ju inte tjuta om någon bär iväg hojen men annars mycket bättre än ett vanligt skivbromslås, vad låg prislappen på?

919:- Inte så farligt om man jämför me andra

RsForce skrev:
919:- Inte så farligt om man jämför me andra

jag köpte ett på 2 hjuls mässan för 300kr

dock inte boss eller va de var för märke, tjuter om man stöter lite i cykeln men är inte godkänt. Har ju ändå 2 lås till på den så det kvittar.

har oxå ett liknande + två lås till.. fan det funkar bra,, man blir nästan döv när man av mosstag sätter på det..

Jag har precis det där låset, enda nackdelen är att det är stort som tusan (jämfört med andra skivbromslås) Låter högt när det larmar gör det i alla fall.

Har också sett det...

[karlan] skrev:
Jag har precis det där låset, enda nackdelen är att det är stort som tusan (jämfört med andra skivbromslås) Låter högt när det larmar gör det i alla fall.

Om någon vet om det finns något liknade lås ( även de som inte är godkännda ) att köpa men som inte är så stort får ni gärna länka :)

jag hittade ett bra larm på mässan! Den kostar runt 2000:- och har både Tilt shock sensor samt startspärr! Den är värd pengar!

Kolla upp företaget som säljer de: www.skandino.se :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...