Kalmar-tråden

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R1
hejsan bara kollar om det finns någon typ av onsdags körning i kalmar eller om det är någon eller några man kan hänga med för att hitta nya vägar här i kalmar trakten:va

Last edited:
hejsan bara kollar om det finns någon typ av onsdags körning i kalmar eller om det är någon eller några man kan hänga med för att hitta nya vägar här i kalmar trakten:va

Det finns massor av roliga vägar runt Kalmar med omnejd. Hör av dig om du vill åka.

tjena...det finns en del roliga vägar runt stan..följer gärna med om jag kan.jobbar skift men någon gång funkar säkert:)hojta till bara....i morgon kan jag om inte annat efter kl 14.

//zuckan

verkar ju som det finns lite folk som hittar här ju :tummenupp
jag har precis börjat köra för säsongen så jag tar det lite lugnt än så länge men om någon har tid i helgen så hade det ju varit trevligt om vädret är lika fint.. vad sägs om lör?

hej:)

ja jag har bara kört några dagar så det blir rätt så lugnt ett tag till...dåligt fäste som fan nu.ja jag och ett par till ska åka på lördag har vi sagt om vädret är ok.blir efter kl 14 för en av oss jobbar till då.blir några med skjuts oxå så tempot blir lagomt:)så är du sugen på att åka med så hör av dig,,,lägg till mig på msn om du vill. hojmartin@hotmail.com så kan vi hålla kontakt via den tillsvidare.

Hej!

Fan jag vill oxå me ut o köra nån dag, ställer troligen på ace´n idag. Vore kul o va ett gäng som drog nån runda ibland.
Ni kan väl höra av er på min messenger: jimmy_hultgren@hotmail.com

/Jibba

tjena jag åker gärna med om det blir ett gäng, dock så är inte hojen riktigt klar än så det dröjer nog en vecka till.

annars kan jag tänka mig att åka vilken dag som helst efter 15 utom lör o sön då jag kan åka hela dagen...:tummenupp

jag har jonasbergvall@hotmail.com på msn

Hej!

Fan jag vill oxå me ut o köra nån dag, ställer troligen på ace´n idag. Vore kul o va ett gäng som drog nån runda ibland.
Ni kan väl höra av er på min messenger: jimmy_hultgren@hotmail.com

/Jibba

jag har addat dig på msn.. jag ska ut idag och imorgon ev sön om vädret e bra..

Tjena!!

Jag är med sugen! går inte att sitta inne o vänta längre =)

nä jag håller med jag ska ut idag imorgon och sön om vädret e bra.. skaffa gärna msn lättare att hålla kontakten där :tummenupp

Jag är också på ..
bara skriv när ni ska ut .
kommer dock köra motard framöver. :tummenupp

det går bra med motard med för min del :tummenupp
skaffa gärna msn lättare att hålla kontakten där:)

adda gärna min msn det är mkt lättare att hålla kontakten där :D
jeber_snurre@hotmail.com

Last edited:
Jag vill också med och åka, dock är hojen hemma i karlskoga :gnissla
Ingen som har lite plats över i ett garage kanske? :rolleyes:

premiären!

Fy fan va gutt nu har man äntligen fått ta första rundan, fan va gott de va!
Inte så kallt som man trodde, blir en runda imorrn me om solen tittar fram. Bara hör av er om nån vill hänga på!

Helgen som kommer vore kul om vi kunde träffas å åka lite, om nu vädret tillåter.
Kom igen nu Kawasuki, se till att få ihop moppen nu :tummenupp

Jag hänger gärna på en runda om jag hojen är körbar.:tummenupp

Tack allihopa för rundan idag, hoppas det blir lite bättre väder imorgon

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back