Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PuDDy skrev:Jag gick på erikslust men han gamlingen som har det är inte att rekomendera. ta nån av dom yngre grabbarna. Mycket ödmjuka och så. Pratade med en tjej som håller på att ta på erikslust och hon har den gamle mannen som har det. hon är bra missnöjd med honom. annars får man prova nån annan skola?
Hoppas det hjälpte dig lite på vägen
Sigourney skrev:Goddagens!
Har till slut bestämt mig för att försöka ta mc-kort. Nu undrar jag om någon vänlig själ vill ge mig tips på bra körskolor i Malmö.
Sigourney skrev:Goddagens!
Har till slut bestämt mig för att försöka ta mc-kort. Nu undrar jag om någon vänlig själ vill ge mig tips på bra körskolor i Malmö.
conno skrev:Eriksson gick jag på till mesta dels med Conny. man får verkligen vet om man gör något fel, rak och ärlig. så här i efter hand så tycker jag att det var bra.
Mvh Conny
Skalman skrev:Gör du reklam för dig själv?Lite OT: Vad hette den lille skäggige norrlänningen, jag har glömt vad han hette.
Körde lite för en tredje kille som heter Jörgen också, men han var mest "reservlärare" då jag tror han var utbildningsansvarig eller nåt sånt egentligen. Jag tyckte han var väldigt lugn och behaglig att köra för.
Jag tog mitt kort som många andra här på Erikslust, men jag anser inte att Håkan (den "gamle") är en dålig lärare. Han tar säkert 20 minuter på sig att koka snabbmakaroner men det har i och för sig inte med saken att göra.Sigourney skrev:Goddagens!
Jag tog mitt körkort på Mårtenssons. Jonas där var kanon. Jag rekommenderar det varmt. Han litade fullt och hållet på en plus att han såg ens positiva sidor och lyfte upp dem.
Resultatet = en tjej som är riktigt grym mcförare. Tog uppkörningen första gången. 5 killar var med och de alla kuggade.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |