Körning Lördag 22/4

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Jag och Bubba Badji tänkte ut och åka imorgon, är det nån som vill hänga med så är det bara att ta sig till pumpen kl 12.30.

Vi kör motard så räkna inte med högfartstouring på E4:an, kan dock bli en eller annan bakhjulsrepa :rolleyes: Moraltanter gör sig icke besvär...

Så fort jag har jobbat klart så hör jag av mig!
I morgon måste maskinj....n funka bra :mad:

hmmm, bara massa retarder :hihi

Skall väl försöka hänga på...
Kanske får följa med om jag är snäll och desutom tar med polisradion :D

Kom igen nu grabbar! Lite fler motarddårar finns det väl som vill med å gasa idag!! :banana

Frille hänger på och Ronta skulle höra av sig om han kunde slita sig från köksrenoveringen.

Nu ska jag iväg till Lelles och kolla efter nytt skinnställ, ses vid pumpen :D

Japp, då är man hemma igen!
Var ju som vanligt tvungen att avika lite tidigare, men småvägarna var skitkul, synd bara på lite väl mycket grus i vissa kurvor...:mad:

Lite "Briggsmekning" blev det ju så klart också innan vi kom iväg :rolleyes:
Hoppas att ni alla hade lika kul som mig även efter Rasbo då jag vek av, och att alla höll sig på hjulen(-et) :tummenupp

Last edited:
Kongo skrev:
2105411 Japp, då är man hemma igen!
Var ju som vanligt tvungen att avika lite tidigare, men småvägarna var skitkul, synd bara på lite väl mycket grus i vissa kurvor...:mad:

Lite "Briggsmekning" blev det ju så klart också innan vi kom iväg :rolleyes:
Hoppas att ni alla hade lika kul som mig även efter Rasbo då jag vek av, och att alla höll sig på hjulen(-et) :tummenupp

Joo, lite mycket grus var det, men det blir lätt så när Puffy tar täten :tungan Motardvägar var det, eller :gnissla :)
Men man kan ju alltid träna på speedwaysladdar på gruset, synd bara att jag uppenbarligen inte är tillräckligt bra på det... Vad kostade en blinkers nu igen :3freak

M:et skrev:
2105913 Men man kan ju alltid träna på speedwaysladdar på gruset, synd bara att jag uppenbarligen inte är tillräckligt bra på det... Vad kostade en blinkers nu igen :3freak
Eh, har du pajat blinkers IGEN?? , vad hände, klotat?

Kongo skrev:
2105968 Eh, har du pajat blinkers IGEN?? , vad hände, klotat?
Det var lite halvskojigt att se när vi sporthojar (som låg lite efter) kommer till en kurva och man ser M:et ståendes i diken och inspektera hojen :3freak

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8