Körning Kristianstad 2/5

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Nu börjar det närma sig. Lördag 2 Maj är det vårkörning med Azzazzin. Vi träffas vid Jetmacken på näsby/kristianstad kl.10.30 för vidare färd utanför stan kl 11.00. Rundan lär ta några timmar så se till att ge kärringen lite shoppingpengar.

För er som är hungriga så äts det frukostbuffe kl. 9:30 på kafe Fantasi mitt i Kristianstad. Detta ligger mitt emot busstationen.

Som vanligt så kör man alltid i sitt eget tempo. Vi väntar alltid in när det är dags att svänga.

Vid regn så trimmar vi.

Det kan även komma upp mer info på www.azzazzin.se

I morgon kör vi. Det ska bli kul som fasen. Håll er på hjulen i år bara:rolleyes:

Synd att man inte kör upp förens nästa vecka, hade gärna hängt på, nästa gång så:)

du får släpa med någon som får övningsköra med dig. Håll koll på azzazzin.se efter fler körningar. vi brukar ha på tordagar hela sommaren

du får släpa med någon som får övningsköra med dig. Håll koll på azzazzin.se efter fler körningar. vi brukar ha på tordagar hela sommaren

Ok, får hålla koll där. Tyvärr har min handledare flyttat till Norge o de andra jag har gillar nog inte o köra hoj för de tar sig aldrig tid o köra....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT