Körde en runda & hamnade i Danmark

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Gazzade småstigar upp mot Knudan, hela banan va bokad av Danskar som racade med hemgjorda nummerskyltar och blandade hojar, lite avis blev jag :( nåja imorrn gazzar även jag på Knudan :D

GSXR1100R skrev:
Gazzade småstigar upp mot Knudan, hela banan va bokad av Danskar som racade med hemgjorda nummerskyltar och blandade hojar, lite avis blev jag :( nåja imorrn gazzar även jag på Knudan :D

Det är Tösa-dag på Knudan i morrgon... ;)

:hej

Mattias skrev:
GSXR1100RRR, du BOR i Danmark.

Mattias, du är kobent och fattig, dessutom så måste du ha missat alla geografi och historie lektioner i grundskolan, Danmark ligger under Norge och Väster om Skåne.

Om ni är snälla så kan ni snart få se ze movie: Töser som vinglar runt på Knudan, om jag får filma dom förståss, en dröm blir sann när jag tämjer 20 tjejer med min :whip

GSXR1100R skrev:
Om ni är snälla så kan ni snart få se ze movie: Töser som vinglar runt på Knudan, om jag får filma dom förståss, en dröm blir sann när jag tämjer 20 tjejer med min :whip

hahahah, hur ska det gå till? Hela högen är ju både längre och starkare än dig... :fakta :D :D :D :whip

Osså gnäller du på att Xeno och CA får träna en massa med BikeEvents... ja du milde...... :eek:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman