Köra till Brno 2005?

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
jag och mina polare hade tänkt dra ner till Brno nästa år för kolla in Shinya och grabbarna :D

Hade varit kul om fler velat hänga på.

Vi hade tänkt köra ner på båge såklart ... komma dit den 24-25 och åka hem igen den 29 aug.

Någon som är sugen att hänga på?

brinckis skrev:
jag och mina polare hade tänkt dra ner till Brno nästa år för kolla in Shinya och grabbarna :D

Hade varit kul om fler velat hänga på.

Vi hade tänkt köra ner på båge såklart ... komma dit den 24-25 och åka hem igen den 29 aug.

Någon som är sugen att hänga på?

Jag va där detta året, med bil. Tyckte synd om gatåkarna som kom ända från Sverige. Det regnade nämligen alla dagarna. Brukar annars va grymt fint väder vid Brnos GP. Hur kul e det att trecka 100+ mil på sporthoj och sen va dygnsur i 3 dagar? Tänk efter före innan du/ni tar hojarna ner, säger jag bara.

maxximus skrev:
Jag va där detta året, med bil. Tyckte synd om gatåkarna som kom ända från Sverige. Det regnade nämligen alla dagarna. Brukar annars va grymt fint väder vid Brnos GP. Hur kul e det att trecka 100+ mil på sporthoj och sen va dygnsur i 3 dagar? Tänk efter före innan du/ni tar hojarna ner, säger jag bara.

visst risken finns men det är större chans att det blir fint väder i augusti än regn ... vi valde brno enbart för att det är i augusti, dock ingen garanti men man måste chansa lite ...

Bara att be till solgudarna ...

maxximus skrev:

Annars kan man ju alltid testa o köpa ett regnställ vet ja!!

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna