Köra på söndag???

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
Är det planerat någon körning söndag på dagen?? Om det är fint väder kanske jag hänger på...

Jag är också sugen på att köra en sväng på söndag om vädret tillåter.

Skriv upp er nu alla som vill och kan :tummenupp

Jag hänger lätt med om det blir efter 18:00 .. jag ska äta middag me föräldrarna runt 16.00 .. så sena eftermiddan/kvällen e jag gärna på och köR!!@$$@@ :) :squid

cbr_micke skrev:
Jag hänger lätt med om det blir efter 18:00 .. jag ska äta middag me föräldrarna runt 16.00 .. så sena eftermiddan/kvällen e jag gärna på och köR!!@$$@@ :) :squid

Jag är på efter kl. 18:00 ...ska vi säga kl. 18:30 på Statoil i Staffanstorp? :squid . Dra med alla du känner som kör hoj, hehe :D :tummenupp

Ahhh jag e ledsen, det blir tydligen lite senare än jag trott.. är du på lite senare.. vid 19.30 - 20.00 ??? ... Jag är kvar hos föräldrarna.... Men då kanske vi kan köra till sturup sen o möta upp me några till som e sugna kanske?? ..

Micke, om du ser detta! Jag är vid Statoil i Staffanstorp kl. 20:00 :tummenupp (jag väntar där tills ca. 20:20 ifall du skulle se detta lite senare) :)

SMS'a om det skulle passa bättre någon annanstans! Mitt nr. är: 0704-237134

Trevligt o träffas o de blev visst en liten tur endå.. trevligt att stöta på ketogan o lasseb och sportbikebabe också :) .. Imorgon blir de en tur också tycker jag.... är fler sugna??

cbr_micke skrev:
Trevligt o träffas o de blev visst en liten tur endå.. trevligt att stöta på ketogan o lasseb och sportbikebabe också :) .. Imorgon blir de en tur också tycker jag.... är fler sugna??

Detsamma! Synd bara att kylan tog ut sin rätt till slut, man frös lite om fingrarna när man kom hem, hehe. Jag är som sagt på imorgon också om vädret håller i sej :tummenupp

cbr_micke skrev:
Ahhh jag e ledsen, det blir tydligen lite senare än jag trott.. är du på lite senare.. vid 19.30 - 20.00 ??? ... Jag är kvar hos föräldrarna.... Men då kanske vi kan köra till sturup sen o möta upp me några till som e sugna kanske?? ..

Tror jag mötte dig och en till när jag körde från SRW innan Staffanstorp (Körde bil)

Den där andra var jag :hej Vi stötte på en hel del här från forumet :tummenupp

EDIT: Cyberninja: Nu när jag har sett din hoj så vet jag att min är definitivt rödast :D :tummenupp

haha japp det gjorde vi gsxr1100r.. du ledde ju rejset hem vs den andra gixxern :cool: , det var många kändisar påväg hem när vi var påväg till srw för o kolla läget :tummenupp

Som sagt... Nån som har lust o köra ikväll måndag?? vädret kanske inte ser så positivt ut, men samtidigt har de nog regnat klart för idag... Lite kurv kurv kanske och buller i stan :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT