köra imorgon söndag 28/3??

GSX-R Micke

ADHD member
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
GSX-R 1000 -03 TRE
ska visst bli kanon väder imorgon om vi ska ta en samling å dra en runda i de fina vädret som dom lovat imorgon... vilka e på eller ska alla ut å dricka :öl å va sån här :3freak :sjuk :trött imorgon??

Count me in...

Vilken tid hade du tänkt dra ut?
Jaja, fan det vore kul att köra nån repa... :tummenupp

Kanske kan joina oss??? Vi är nårra från götet som ska åka imorrn. Inget WCX-arrangemang utan vanlig körning...

Får la se vad som händer iofs..

:banana

Hållundan: Där sa du nåt intressant, förutom att jag inte har nåt skinnställ ännu. Beror på hur fort ni kör.. :D

Felix: Trodde du hade hoj, vad har hänt??

de blev några :öl igår så ja vet inte om ja vågar köra än typ... de skulle ju bli sol å grejer ida men de e ju stendött!! :mad:

Körde typ 2 km, SVINKALLT!!

Vi får invänta sol helt enkelt. Onsdag skulle det bli varmt hörde jag.

när ja kolla i BT så skulle de bli kanon väder ida å imorgon å onsdag skulle bli dåligt... ska nog ut å ta en runda på 2km ja me!! e vid pizzan vid 5 tiden skulle ja tro!!

Men du Micke, vi kanske skulle kunna dra en repa imorgon isåfall, eller jobbar du? Jag jobbar natten imorgon så jag kanske drar ut en sväng framåt 14-15 tiden. Hör av dig om du ska med.

ja jobbar då så ja kan tyvärr inte!! tyckte du att de va kallt å köra?! ja har kört som faan!! låg å pressade mellan tranemo å lockeryd ett antal gånger!! många som övningskörde me bil så de va riktigt kul å dra dom i 250+ å så råkade ja visst möta min syster å ja vände å körde efter å då ville hon ha race men hennes bil gjorde inte mer än 210 så de va bara å lägga sig platt på tanken å botta mätaren!! fick massor me skäll sen för att ja körde "så fort" :D

Vägra vurpa skrev:
Men du Micke, vi kanske skulle kunna dra en repa imorgon isåfall, eller jobbar du? Jag jobbar natten imorgon så jag kanske drar ut en sväng framåt 14-15 tiden. Hör av dig om du ska med.

Gsx-r Micke: Hahaha, det lät skoj alltså. Jag har inte toppat min hoj ännu, har ingen aning om hur fort den går.
Det får vi ta reda på nån dag. Hör av dig när du är ledig och så.

Chille: Exakt, det undrade jag också. När ska du förresten köra nästa gång? Kanske kan dra en repa nån dag i veckan.

onsdag ska visst bli kanonväder men ja jobbar nog så ja får njuta av de bakom ratten istället... får hoppas man e hemma tidigt så att man kan dra ut på en kvällsrunda...

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back