Köra i dag Söndag 23/3?

Såg bilderna från igår, ser så gott ut. Vill också ut o köra, attans att hojen inte är besiktigad :(

Får se om frun släpper ut mig i eftermiddag.... Hmmmm om jag räfsar hela trädgården så kanske... :fakta

Ja då blev det en liten runda till i dag för mig, Robz & roger.Där var två andra med från början också, men tyckte vi höll för högt tempo men vad kan man vänta sig när roger tar täten, fullt ös från början till slut :bow :bow :bow :bow :tummenupp :D

micke.a skrev:
Ja då blev det en liten runda till i dag för mig, Robz & roger.Där var två andra med från början också, men tyckte vi höll för högt tempo men vad kan man vänta sig när roger tar täten, fullt ös från början till slut :bow :bow :bow :bow :tummenupp :D

Ja man blir ju nästan rädd för sig själv. :skrämd Där kommer två räserhojsåkare o så vänder dom efter en kilometer med tempot som ursäkt :confused: men det kanske gick för långsamt :confused: :confused:

Rogerr skrev:
Ja man blir ju nästan rädd för sig själv. :skrämd Där kommer två räserhojsåkare o så vänder dom efter en kilometer med tempot som ursäkt :confused: men det kanske gick för långsamt :confused: :confused:

Om dom tyckte att micke körde för fort har dom nog kört vespa :D

Men du Rogerr :bow :bow :bow what can i say :bow :bow

Härlig runda i alla fall... :tummenupp
Jag tyckte nog lite synd om killarna - vi glömde tala om att de kunde hålla sitt eget tempo... Han med 748R såg lite blek ut när de hade bestämt sig för å vända :zpy - snygg hoj annars.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT