Köra fort på en 1000cc på Knudan

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
var inte aldeles enkelt! Första gången igår som jag provade att ladda på med en 1000cc. Huga... :3freak Kändes aningen stort o klumpigt och gasen var man halvt vettskrämd för att vrida på. Det spinner o går på bakhjulet på samma gång. Intressant! :) Ut på rakan är det bara sikta in sig på en punkt, ge fullt, hålla i sig och hoppas på det bästa. Festligt! :)

Strider var visst skakis när han stod o tittade på när erkännt dålig-och-krashbenägen-i-regn-DQ gick ut för ett första försök. Hur som helst gick det till slut hjälpligt bra. Kom ner på 1.07 och hojen är fortfarande intakt.

Strider lyfte sig nått otroligt. Från medelmåttiga 1.15ish senast till 1.11 blank. Snyggt kört!! Här ska köras ERF!!

Don Quixote skrev:
var inte aldeles enkelt! Första gången igår som jag provade att ladda på med en 1000cc. Huga... :3freak Kändes aningen stort o klumpigt och gasen var man halvt vettskrämd för att vrida på. Det spinner o går på bakhjulet på samma gång. Intressant! :) Ut på rakan är det bara sikta in sig på en punkt, ge fullt, hålla i sig och hoppas på det bästa. Festligt! :)

Strider var visst skakis när han stod o tittade på när erkännt dålig-och-krashbenägen-i-regn-DQ gick ut för ett första försök. Hur som helst gick det till slut hjälpligt bra. Kom ner på 1.07 och hojen är fortfarande intakt.

Strider lyfte sig nått otroligt. Från medelmåttiga 1.15ish senast till 1.11 blank. Snyggt kört!! Här ska köras ERF!!

satan viken fart du fått upp :tummenupp Synd bara att vi snart har en meter snö över oss :huvet

Don Quixote skrev:

Lovebajkers har börjat laddningen... Håll i hatten DonQ

GSXR1100R skrev:
Strider va en sekund mindre långsam än mig :huvet
Fan vad kul det var o köra, kul o prova Tobbes R6:a med regndäck o inte bli omkörd av nån, kul att köra om en massa med regndäck när jag bytte till min hoj och vanliga däck men trist o bli omkörd. Roligast dock när det torkade upp och man fick börja ladda, hade dock velat ha ett pass till, kom ju fan inte under 1.10 men det var kul o förnedra dig i alla fall :tungan
Nästa år ska det gå fortare, då ska jag ha med paraplyflickan också, hoppas jag :)

Mille-R skrev:
Fan vad kul det var o köra, kul o prova Tobbes R6:a med regndäck o inte bli omkörd av nån, kul att köra om en massa med regndäck när jag bytte till min hoj och vanliga däck men trist o bli omkörd. Roligast dock när det torkade upp och man fick börja ladda, hade dock velat ha ett pass till, kom ju fan inte under 1.10 men det var kul o förnedra dig i alla fall :tungan
Nästa år ska det gå fortare, då ska jag ha med paraplyflickan också, hoppas jag :)
Förnedrad av både dig & Oscar på gathojar :(

Strider skrev:
Och nästa lördag blir det ännu mer för då skall riddarna dansa krigsdans runt dig .

PS. Jag var och tränade idag.
Kör du nästa lördag så vinner du, ERF:et är den 2/10 :kocko

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back