Kör Vespa - få betalt för det! Stockholm Göteborg och Malmö

ka313

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
Piaggio Vespa GT200
Tjena. Företaget jag jobbar på har skrivit här i forumet tidigare i jakt på bra tjejer och killar runt om i landet som är sugna på att jobba lite extra.

Vi kör med vespor och reklamskyltar och söker just nu personal i Göteborg och Stockholm med omnejd till fredagen den 3e oktober. Du jobbar i grupp med 3 andra och kör runt med vespan och släpet samt stannar upp och delar ut ett varuprov för vår kund på centrala platser. Du jobbar 1045-1600 och utgår ifrån Mölndal resp Södermalm.

Är du intresserad så kolla in http://www.lookmedia.se innan du mailar (PMa EJ!) jobb@lookmedia.se med ett kort mail/cv om dig själv samt med alla dina kontaktuppgifter

Vi har hjälm och kläder, ni har kunskapen och det goda kundbemötandet!

Last edited:
Jag skulle gärna jobba som det men går ju i skolan de tiderna. Det finns inga bara helgjobb elle?

Jag skulle gärna jobba som det men går ju i skolan de tiderna. Det finns inga bara helgjobb elle?

Skicka in en ansökan så lägger vi in dig i vårt personalregister för framtida kampanjer. Dock är det 50/50 med kampanjerna när de sker. Denna gången är det en veckodag som det kniper.

komet jagar mej som fan ang detta.

jag är intresserad av framtida event. skall jag skicka in en ansökan till er direkt eller räcker det jag har via komet?

och du blev chef på look media när?:7peta :va

I och med att minnst en plats är tillsatt och interjuver till restrerande platser har varit under dagen för att få det jobbet, så räcker det med att vara vara lika smart som dig (eller lite smartare behövde man beviserligen vara) för att fatta att det är rätt sent nu, då jobbet är på fredag:dummer

"suck"

Men det är klart, kan ju vara bra att ansöka ändå så har man chans till framtida jobb:rolleyes:

Last edited:
I och med att minnst en plats är tillsatt och interjuver till restrerande platser har varit under dagen för att få det jobbet, så räcker det med att vara vara lika smart som dig (eller lite smartare behövde man beviserligen vara) för att fatta att det är rätt sent nu, då jobbet är på fredag:dummer

"suck"

Men det är klart, kan ju vara bra att ansöka ändå så har man chans till framtida jobb:rolleyes:

tur för dej att du sa det själv. annars hade du fått ett mkt nedvärderande inlägg från min sida:)

sov sött

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...