Kör ni med eller utan DB-killer

På bana: med
Till korvmojjen: utan (brewdarna ääälskar när man varvar satan:rolleyes: )

Lite stört egentligen... Borde vara tvärt om. :3freak
 
Utan... men det beror på att jag kommer under gränsen på bankörningarna och besiktningen.
Jag vet inte vad tanken med frågan är... Det skiljer enormt mellan systemen. På min KTM var jag definitivt tvungen att ha DB-killer om jag ens skulle ha en chans att nästan klara ljudkraven.
 
Kör med dom i för det låter bra mycket ändå.
Skulle jag köra utan fick väl grannarna spel eftersom jag kör till jobbet kl 06.30 :hihi
 
Numer utan, hade någon slags fastmonterad db-killer som meckarna plockade vid min senaste service. Tycker inte det är någon större skillnad dock. Puttrar lite fint och lågmält :banana
 
Akra Evo

Finns ingen killer som passar :-(

Funkar dock utan, även om det nog är dags att öppna o packa om innan nästa säaong.
 
DB-killern åker bara i vid besiktning.

Som vedertaget inom sporthojsvärlden så kompenserar jag min dåliga/långsamma körning med en hög ljudvolym :rolleyes:
 
Haha nä jag har också kvar mina.
Dock så lär jag nog ta bort dem idag så fort jag kommer på hur man gör hehe. (Har inte testat än)

Menade att jag har kvar originalsystemet som motorcykeln såldes med. Och där finns inga db-killers att plocka ut. Den är tyst ändå ;).
 
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

Back
Top