Kör du för fort? Då har du liten k*k

Snabba bilar brukar ses som ”penisförlängare” men det betyder inte att den i regel unge mannen bakom ratten kan strunta i hastighetsgränserna.

Tur för oss att de enbart gäller bilar och inte MC. Annars kunde man ju börja undra hur det står till med alla sporthojsförare.. :rolleyes:

Efter gårdagen kylslagna runda kan jag ju konstatera att ju fortare man kör desto mindre kük får man om inte annat.

/J

Efter gårdagen kylslagna runda kan jag ju konstatera att ju fortare man kör desto mindre kük får man om inte annat.

/J

jepp, I den här kylan blir det som en djävla pansarigelkott, som man spetsat med en sån där kort blyertspenna från IKEA, i jallingarna..

hualigen.. ska nog ringa hem till sambon och be henne spola upp ett bad så man kan skrämma bort igelkotten så snabbt som möjligt efter turen hem...

Jag kör alltid lagligt , men har liten snopp iallafall :va

... så om man viftar med tummen får man lift och viftar man med lillfingret får men en dagsedel? Det är ju fantastiskt!

äh vafan, bara att släppa styret, mäta upp de sanningsenliga 30 centimetrarna mellan händerna, hoppa upp på sadeln, tokvarva och dra en ståpåsadelnooooouuuiiiliiiiiieee:yoparty :D

Vem fan bryr sig om ett par kärringar står och viftar med lillfingret.
Hem till spisen direkt.........annars blir det en pizzaspade i skallen!

Ta bort kvinnors rösträtt också när vi ändå håller på så att det blir någon jävla ordning.

Se bara på alla så kallade förtryckta länder, där är det män som styr och där kan man snacka om ordning :tummenupp

Var det inte Mr Medusa som förökte instifta det 11 budordet
"Kvinnor di ä madrasser med höl i"

Den är inte lång men den är smal :gnissla

haha, bra och rolig kampanj!

men va fasen...10 miljoner för en film/kampanj!? då måste det väl ha varit mycket mer än en kortfilm dom fått för dom pengarna hoppas jag.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph