Köpte ny hoj idag!

MrxXx

Hojlös
Gick med
23 Nov 2005
Hoj
Ingen för tillfället
Tjo alla mc tokar!
Köpte mig en ny hoj idag,blev en Gsxr600 -01 med snart 1200 mil på mätaren. Så nu e man glad som attans :)

Jag vet...jag ska skaffa bilder så fort jag kan :tungan

//Tobbe

Grattis, en till i skaran med ny båge som bara vill ha sommar då!

profilepic20698_3.gif

Den här blev det. Nöjd men har lite att pyssla med innan besiktning.

Tackar så mycket allesammans :) Vet inte riktigt hur jag ska återställa bakpartiet till original inför besiktning bara, finns mer bilder i mitt garage. Verkar som tidigare ägare gjort av med originalplasten i hjulhuset. Lampa,blinkers finns kvar men plasten man ska fästa i verkar vara borta. Eller e d jag som e ute o cyklar?

Mvh//Tobbe

Tackar så mycket allesammans :) Vet inte riktigt hur jag ska återställa bakpartiet till original inför besiktning bara, finns mer bilder i mitt garage. Verkar som tidigare ägare gjort av med originalplasten i hjulhuset. Lampa,blinkers finns kvar men plasten man ska fästa i verkar vara borta. Eller e d jag som e ute o cyklar?

Mvh//Tobbe

Jag hade en liknande undertray på min f.d. gixxer och man fick kapa sönder originalplasten för att den nya skulle passa.

Men det är väl bara att sätta dit blinkersarna med en bockad plåtbit i samma fäste som skylten sitter i så bör den gå igenom besiktningen.

Jag hade en liknande undertray på min f.d. gixxer och man fick kapa sönder originalplasten för att den nya skulle passa.

Men det är väl bara att sätta dit blinkersarna med en bockad plåtbit i samma fäste som skylten sitter i så bör den gå igenom besiktningen.

Okej,vet bara inte om bromsljusen är godkända...finns ingen E märkning iaf. Men men får väl se vad jag gör...

Tjo alla mc tokar!
Köpte mig en ny hoj idag,blev en Gsxr600 -01 med snart 1200 mil på mätaren. Så nu e man glad som attans :)

Jag vet...jag ska skaffa bilder så fort jag kan :tungan

//Tobbe

Snygg hoj du har köpt kompis

Synd att du måste härma mig bara.... hehe

Snygg hoj :tummenupp

I Norge slipper vi besiktningen æn så længe.
Bara bilar som måste igenom eu-kontroll :D

Kollade in bilderna i ditt garage. kan inte annat säga än att den var duktigt fet. :yoparty finaste gixxern utav den årsmodellen jag har sett iaf.. angående besiktningen.. om du gör s.o glöm inte skyltbelysning också..

Kollade in bilderna i ditt garage. kan inte annat säga än att den var duktigt fet. :yoparty finaste gixxern utav den årsmodellen jag har sett iaf.. angående besiktningen.. om du gör s.o glöm inte skyltbelysning också..

Man bugar o tackar hehe, nä jag vet därför jag måste byta hela insatsen. Men d blir bara tillfälligt inför besiktning :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026