Köpt ny hoj!.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Här har ni lite bilder på min nya hoj. Hämtade den i söndags och är så :yoparty nöjd!. Snart dags för första service :hihi Hojen är en FE 501
PICT1017.jpg
PICT1021.jpg
PICT1052.jpg

Läckert! blir det motard kit då?

På söndag köper jag antagligen en Ktm 625 motard =) slänger nog också upp några bilder då!

philsson skrev:
Här har ni lite bilder på min nya hoj. Hämtade den i söndags och är så :yoparty nöjd!. Snart dags för första service :hihi Hojen är en FE 501

Krattis! :cpparty

Ser djäkligt fet ut, jag antar att det löste sig med FB och sånt efter smällen också?

Varför dubbla nummerplåtar?

Ha skoj!

Last edited:
imaster skrev:
Krattis! :cpparty

Ser djäkligt fet ut, jag antar att det löste sig med FB och sånt efter smällen också?

Varför dubbla nummerplåtar?

Ha skoj!
tackar tackar.. Ta bort bilderna från din post föresten.
Jaa du det löste sig med försäkringsbolaget men det tog 6 veckor. :3freak Fast nu kan jag inte säga att jag lipar över att vintern är nära, tvärt om kanske satsa på isdubb istället. :banana

Jo motardkitt kommer väl antar jag också när pengarna fallit in men det är till våren det. få se om de blir sporthoj kanske till våren men det är så gött att dra på bakhjulet så det är frågan det. :hihi

philsson skrev:
PICT1017.jpg
PICT1021.jpg
PICT1052.jpg

Har också köpt en Husa fast en 650 03:a. Trevligt men gick i backen den första rundan.

går den no då...har du provat baken nåt än då
hheh hehh heee :7peta

ozeo skrev:
går den no då...har du provat baken nåt än då
hheh hehh heee :7peta
min första offroad men Ja det har jag provat.. inte blitt mer än 90 minuters körning änsålänge. Har inga skydd nämligen men jovars visst har jag provat lite men jag behöver en hel del övning innan jag kan hålla bakan någon längre sträcka. Slår av rätt tidigt men det blir bättre och bättre. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman