Köpt "ny" Aprilia 250

Wille S

Bromsa när du ser GUD!
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Honda CBR600RR 2007
Nu ska jag börja tävla med de gamla. Lämnar 125jr för att köra 250SP 2006. Ska bli roligt att få spöa några tanter och farbröder. :) Var i går i Bollnäs och handlade en Aprilia 250. Skolkade från skolan sista timmen för att hinna :hihi
Brorsan tar över 125:an för att tävla i 125jr nästa säsong. Verkar som om farsan får en del att göra... :tummenupp

Wille S skrev:
Nu ska jag börja tävla med de gamla. Lämnar 125jr för att köra 250SP 2006. Ska bli roligt att få spöa några tanter och farbröder. :) Var i går i Bollnäs och handlade en Aprilia 250. Skolkade från skolan sista timmen för att hinna :hihi
Brorsan tar över 125:an för att tävla i 125jr nästa säsong. Verkar som om farsan får en del att göra... :tummenupp

Vad roligt! Nu måste jag se till att bli snabb, känns läskigt att bli slagen av en yngre ;)
Du får ge sjutton i att få fler brännmärken bara! Välkommen in i 250SP gänget!:rock

Kul för dej och din Bror Wille, tufft för din Farsa :D
Lycka till båda två och hälsa Far din.

//Christer (Andreas #36) Farsa

Undrar om din fader har insett vad han gett sin in i......

Lycka till i 250sp men se till att hålla dig långt ifrån de där fula gubbarna (aka Nordgren) som erbjuder sig att hyra ut sin extra allt kittade 250 räcer för en facil peng, testar du det är det kört direCKt..... :tummenupp

Varför skall jag ha en farsa som tycker att jag minsann är gammal nog att betala själv? :huvet

250 är kul! Ge på gammalgubbarna (och tanterna :hihi ) och visa var skåpet ska stå :tummenupp

Wille S skrev:

Kul att ni köpte hojen, att ha en 125 och 250 är inga problem, att ha igång båda samtidigt kan bli lite svårare men jag tror pappa Johan löser det. Nu måste (gamlingarna) gasa om dom ska hänga med, du slog ju många redan i år på 125an tidsmässigt.

Lycka till

Pär Karlsson #11

Ett par bilder på skönheten.

Bifogat

• aprilia250_1.jpg
    aprilia250_1.jpg
    58.7 KB · Visningar: 122
  • aprilia250_2.jpg
    aprilia250_2.jpg
    55.1 KB · Visningar: 158
*/ ?>
Back