Köpråd strålkastarlampor

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Jag saknar egen vilja och åsikt och frågar därför sporthoj.com vad som gäller i strålkastarlampeväg på bil (eller mc). Vänstergluggen dog på SAABen ikväll, så jag tänkte tjacka två nya lampor i morgon. Det är ju en djungel av long-life, blue max, gold deluxe, super blue, blue oyster, brightlite och fan och hans syssling, så tipsa om vad som är the shit just nu i fråga om pris/prestanda.

Har jag inte hört något före soluppgången åker jag till Biltema. PunGKt!

har en polare vars far åker till Kina ganska ofta. jag ska köra Xeon ljus (7k) av han för 1000kr.. spelar väll ingen större roll vad du tar.. Billigt är ju alltid bra. var äre för saab? asså hur nytt snackar vi?

Philips alla gånger, biltemas livslängd är knappa hälften och ger inte ens 50% så bra ljus. Det är värt att lägga ut några hundra på belysning framåt, finns inget värre än att köra med pissljus på natten.

Jag har alltid köpt billiga skitlampor till mina billiga skitbilar, men så en dag fick jag ett par extra-delux 30% extra allt lampor av en som hade haft dom hemma som reserv, för han hade bytt bil till en bil med Xenonljus.

Jag slängde dom i handskfacket, för jag hade ju fungerande lampor.
Men så en dag pajjade den ena så jag bytte när jag kom till jobbet och bilen stod parkerad mot väggen, lat som jag var bytte jag bara den trasiga, men när jag slog på och kollade så att den funkade efter bytet så var det tamejfan skrattretande att se skillnaden, det jag hade tyckt var tillräckligt bra ljus såg ut som en pissfläck mot väggen, den andra var blåvit och kristallklar.

Jag bytte den andra också, och helt plötsligt kändes det kul att köra bil i mörker igen.
Köp BRA lampor, dom är värd prisskillnaden!!!!

(Sen är ju jag norrlänning, så jag har ju alltid 6 bigknick i grillen, plus fyra Hella 300 på takräcket också)

"Vi bilägare" är ju ett jävla hopkok av miljöpartister, vänsterpartister och annat löst pack, självklart rekommenderar de nåt som är billigt.
Biltema lyser inte bäst, så är det! Inte ens i närheten.
Jag har sålt massvis av extraljus med biltemalampor och med philips och det är inget snack om saken vilka som är bäst. Sen finns det bättre än philips, men då börjar det kosta för mycket.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back