köpa skurna slicks?

Klamster

Bra eller Anus?
Gick med
19 May 2004
Hoj
Cbr 954
någon som provat de skurna slicksen som är gatgodkända från enginehardware.se?
91745.jpg

är sugen på att köpa sådana och undrar lite hur länge de håller och om de e bra osv??

Klamster skrev:
2452053 någon som provat de skurna slicksen som är gatgodkända från enginehardware.se?
91745.jpg

är sugen på att köpa sådana och undrar lite hur länge de håller och om de e bra osv??

Jag har dom på min hojj. Fram o Bak. Hel nöjd.:tummenupp
Har inte sett att dom slits mer än orginal.

Jag kör med ett sånt bak. Körde med det på bankörningen på Åland och tyckte det fungerade bra. Slets en del men det gör alla däck på den banan. Mitt Pilot Power fram såg nästen värre ut än bakdäcket.

Det har inte blivit så mycket körning i trafik så jag vet inte hur det slits där. Men däcket är ju ett slick i grunden och mycket mjukare än tex Power så det lär ta slut tidigare.

Jag hade sådana på min hoj, men hann inte köra många meter innan den stals... Men de metrarna jag körde kändes de bra :va .. Verkar ju som de är stora nere i europa så nån jätteskillnad kan det ju inte vara mot andra mer etablerade märken? Var det inte tal om att de skulle vara leverantörer till VM, om de hade kört med enhetsdäck? Hög profil på framdäcket dock, 120/76 har jag för mig, ser lite lustigt ut med en del har ju så har jag sett. :tungan

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti