Köpa PS3-spel i USA

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
Snabbsökte men hittade inget...

Eviga frågan, köpa Playstation 3-spel i USA ska väl funka va?
Inte konsollen utan bara själva spelen, dom ska väl vara regionsfria?
Typ singstar åt sambon så man slipper betala dyra pengar för det här hemma :tungan

Ps3

Jag säger som i Kalmar, det går aldrig...

Allvarligt talat är det inga problem. Spelen är regionsfria och det går dessutom ba att köpa en PS3 i USA och enbart byta strömsladd. Min PS3 är från Japan och även där var det bara att byta strömsladd.

När jag köpte min ps3a här i sverige fick jag med en engelsk sladd i förpacktningen de tyckte jag var snällt:D

Jag säger som i Kalmar, det går aldrig...

Allvarligt talat är det inga problem. Spelen är regionsfria och det går dessutom ba att köpa en PS3 i USA och enbart byta strömsladd. Min PS3 är från Japan och även där var det bara att byta strömsladd.

Har haft det i åtanke att köpa hela klabbet där men efter att ha läst om alla som gått sönder så är jag lite sugen på att ha svensk garanti så vida det inte är smidig worldwide? :va

Engelsk sladd? Varsågod :D

Snabbsökte men hittade inget...

Eviga frågan, köpa Playstation 3-spel i USA ska väl funka va?
Inte konsollen utan bara själva spelen, dom ska väl vara regionsfria?
Typ singstar åt sambon så man slipper betala dyra pengar för det här hemma :tungan

Är inga problem, det enda som kan bli problematiskt är om du ska ladda ner såna här tilläggspaket och sånt, kan vara problem på vissa spel men rätt ovanligt.

TJÖP !

Tackar för alla svar!
Drar över i morrn så det blir kanon med lite spel till bra pris :)
Har lovat mig själv att ge mig en ny tv och ett PS3 när jag kommer hem så :D

Jasså, Jantelagen har spridits over there med? :hihi

Ja, man blir ju så trött på alla dessa vänstervridna parasiter som år ut och år in röstar i fel färger, men ändå ska fuska på skatten och handla oskattat brännvin. :gnissla

Är det Freedom och Apple Pie ni vill ha så får ni väl klippa bandet med a-kassan och flytta för f-n! :D

Hoppas hoppas hoppas att det räcker att byta strömsladden :Bugar

Råkade bli en hel konsoll :D

Vad kostar ett PS3 over-there?

Jag betalade, översatt till kronor, 2900 för 80Gb plus Worldwideförsäkring och GT5-prologen :)

Läste nån annanstans att det skulle räcka på dagens elektronik att byta ut strömsladden för att dom klarar både 110V och 230V utan problem.
Nån som kan styrka det? :gnissla

Jag betalade, översatt till kronor, 2900 för 80Gb plus Worldwideförsäkring och GT5-prologen :)

Läste nån annanstans att det skulle räcka på dagens elektronik att byta ut strömsladden för att dom klarar både 110V och 230V utan problem.
Nån som kan styrka det? :gnissla

Fan att man inte är påväg dit då:huvet Nå har ett 80gb på gång i byte mot mitt Megasquirt till bmwn:rolleyes:

Glöm inte att köpa Logitech g-25 till sen! Ratt, pedaler och växelspak:Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...