Köpa kebab efter 22.00 i gbg?

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
Jag är så grymt sugen på kebab. Var i stan kan man hitta en kebabvrängare så här dags?

grillhouse på vasagatan vid avenyn!!!

har du aldrig vart på krogen å ätit fyllemat på vägen hem pöjk???

dom har nog öppet till 3 eller nått liknande,,, 5 eller 6 på helgerna tror jag!!

go kebab också!! :yoparty

Sundance Kid skrev:
grillhouse på vasagatan vid avenyn!!!

har du aldrig vart på krogen å ätit fyllemat på vägen hem pöjk???

dom har nog öppet till 3 eller nått liknande,,, 5 eller 6 på helgerna tror jag!!

go kebab också!! :yoparty

Jag har bara besökt faciliteterna i och omkring brunnsparken när hungern satt in framåt natten. Avenyn undviker jag i möjligaste mån.... Fan vet om jag inte ska ta en sväng förbi grillhouse då. Är det det som ligger ungefär där XLNT låg (kanske finns kvar iof)?

Coola Ola skrev:
Jag har bara besökt faciliteterna i och omkring brunnsparken när hungern satt in framåt natten. Avenyn undviker jag i möjligaste mån.... Fan vet om jag inte ska ta en sväng förbi grillhouse då. Är det det som ligger ungefär där XLNT låg (kanske finns kvar iof)?

Tror d va XLNT ja,, eller samma hus som harrys... lycka till...

Max(?) burger vid Jaegerdorffsplatsen mittemot Preem macken. M U M S !
Där har jag köpt en och annan night snack på väg till jobbet.
Ja, de har kebab oxå!

Last edited:
hassethehen skrev:
Max(?) burger vid Jaegerdorffsplatsen mittemot Preem macken. M U M S !
Där har jag köpt en och annan night snack på väg till jobbet.
Ja, de har kebab oxå!

Jafan, hur kunde jag glömma det? Nära och bra så jag slipper väcka grannarna med att bröta igång gammelharven mitt i natten. Tack och bock för det!

@Sundance Kid: Grillhouse är noterat på listan, ska testa det nästa gång det är läge!

Coola Ola skrev:
Jafan, hur kunde jag glömma det? Nära och bra så jag slipper väcka grannarna med att bröta igång gammelharven mitt i natten. Tack och bock för det!

@Sundance Kid: Grillhouse är noterat på listan, ska testa det nästa gång det är läge!

Kan dock inte garantera att det är öppet,,, detta bör kanske kollas på dagtid innan du åker ditt mitt i natten! :tummenupp

mmm, jäklar vilken god kebabrulle! ska avsluta med lite carte d'or glass så är lyckan fullkomlig!

Coola Ola skrev:
mmm, jäklar vilken god kebabrulle! ska avsluta med lite carte d'or glass så är lyckan fullkomlig!
och jag som åt mackaroner med ketchup till lunch och frukost igår.... och som lite varriation då Spagetti med ketchup till middag.....:hihi

serriöst alltså :rolleyes: fyfan ja är svinhungrig, ge fan i sånna här trådar dagen innan löning :D Idag ska ja kalas på en feeeeet middag inne i gatuköket :hihi

Miss_Orchidee skrev:
och jag som åt mackaroner med ketchup till lunch och frukost igår.... och som lite varriation då Spagetti med ketchup till middag.....:hihi

serriöst alltså :rolleyes: fyfan ja är svinhungrig, ge fan i sånna här trådar dagen innan löning :D Idag ska ja kalas på en feeeeet middag inne i gatuköket :hihi
Själv spenderade jag min sista hundralapp innan löning på bio... Star Wars III bidde det...

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick