Köpa kamera

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Lånar tråden lite och passar på att kolla om nån har nån erfarenhet av VholdR hjälmkamera, är den nåt att ha?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Twen...6157569QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

ed: för TS, jag har en Pentax digitalkamera (inte den modellen på japanphoto dock) oxå på 10megapixel, den är suverän, jag köpte den i tokyo och den är överlägset smidigast storleksmässigt, sen filmar den i 640x480 (elelr vad fan det nu är för exakta nuffror i den upplösningen) med riktigt bra ljud.
ingen annan digitalkamera jag testat har ens kommit i närheten. (har haft sony cybershot och en canon modell-systemkamera-fast-inte-riktigt-lika-fancy innan)
med 4gb minneskort i kan jag filma i nästan 2 timmar eller ta +800 bilder på högsta upplösning.. grymt bra kamera!:tummenupp

ed2: pentax går bra att importera, va inga problem att byta språk i menyn (vetefan om svenska fanns med iof)

Last edited:
Tror faktiskt att nästan alla dagens digitalkameror duger alldeles utmärkt för amatörfotografer.

kika så att det inte är import på panasonicen, för isf finns inte svensk meny med... men den är helt ok det kommer en ny variant av tz som heter tz7 med 12x zoom.

Ja, den lumixen var bäst i test för ett tag sedan(kommer ej ihåg var), så det är bra skit :)

Jag har föregångaren DMC-TZ3, och jag är helnöjd! Välbyggd, inget skrammel alltså, smidigt format men ändå tyngd, vilket inte är dåligt enligt mig, då det gör att man kan hålla kameran stadigare. Superbra skärm, enkla snabba menyer, och jag älskar långzoomen!
TZ5:an filmar i HD-upplösning dessutom!
Kan bara rekommendera köp!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey