Thundercat
Ringmärkt
Vart kan man köpa en bra och snabb febertermometer? Den som finns på apoteket skall man hålla i armhålan 10 minuter. Vart hittar jag en snabbare?
Hilfe bitte!
Hilfe bitte!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp en sån som man mäter i örat.Thundercat skrev:Vart kan man köpa en bra och snabb febertermometer? Den som finns på apoteket skall man hålla i armhålan 10 minuter. Vart hittar jag en snabbare?
Hilfe bitte!![]()
Tjet skrev:
Besserwisser skrev:Köp en sån som man mäter i örat.
Har dom inte den på apoteket?
När jag kollade på www.apoteket.se så hittar jag den här.Thundercat skrev:Nä, de hade för munhåla, ändtarm/armhåla.
Besserwisser skrev:När jag kollade på www.apoteket.se så hittar jag den här.
Beställ på nätet så slipper du det problemetThundercat skrev:Sortimentet kanske varierar mellan de olika apoteken.
Jag skulle inte uppskatta att ha fingret i röven oavsett tempraturGustav1 skrev:Stoppa upp lillfingret i röven och uppskatta temperaturen.
Alex.J skrev:Mycket sjuk eller??
Tror du ja, du vet att influensan går nu va. Hade den själv för två veckor sen, fan något av det jävligaste jag varit med på länge (förutom när jag råka få skållat vatten över hela underarmen i förrgår, andra gradens brännskador från armbågen till fingrarna, AJAJ). Kunde inte surfa SH mer än 20-30 min i sträck, sen var jag tvungen att lägga mig ner en timma. Hade hosta och feber så du har säkert åkt på skiten (mer symtom: näsblod, hostade upp blod, spydde, feber, förkyld, huvudvärk och ont i hela kroppen)Thundercat skrev:Nä, feber och hosta. Går väl över på nån dag.
FUBAR skrev:Tror du ja, du vet att influensan går nu va. Hade den själv för två veckor sen, fan något av det jävligaste jag varit med på länge (förutom när jag råka få skållat vatten över hela underarmen i förrgår, andra gradens brännskador från armbågen till fingrarna, AJAJ). Kunde inte surfa SH mer än 20-30 min i sträck, sen var jag tvungen att lägga mig ner en timma. Hade hosta och feber så du har säkert åkt på skiten (mer symtom: näsblod, hostade upp blod, spydde, feber, förkyld, huvudvärk och ont i hela kroppen)
Höll i sig en vecka, krya på dig!!![]()
Thundercat skrev:Vart kan man köpa en bra och snabb febertermometer? Den som finns på apoteket skall man hålla i armhålan 10 minuter. Vart hittar jag en snabbare?
Hilfe bitte!![]()
FUBAR skrev:Har alldrig fattat varför man ska ta tempen, ok om man har småbarn. Men man känner väl själv om man har feber eller inte![]()
tIgGeR skrev:Hur ska man annars kunna få sin omvärld att förstå hur eländigt man har det?
Slår högre att kunna säga att "jag hade 39 grader i morse men nu har det nog stigit med en 3-4 grader" än "jag mår inget vidare, jag har nog feber"
tIgGeR skrev:Hur ska man annars kunna få sin omvärld att förstå hur eländigt man har det?
Slår högre att kunna säga att "jag hade 39 grader i morse men nu har det nog stigit med en 3-4 grader" än "jag mår inget vidare, jag har nog feber"
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |