Köp av importerad gsx-r 1000 k4

Haell

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
2012, Aprilia Tuono V4R APRC
Till Mods: Jag var lite osäker på var jag skulle ställa den här frågan.. Så om jag är helt åt h*lvete ber jag ödmjukt om den flyttas eller raderas.

Jag funderar på att köpa en GSX-R 1000 -04 och jag skall åka och titta på en i Varberg idag.
Enda problemet är att den importerad och tillsynes lite dyr för en sådan.
Hojen är gul och har gått 1880mil. Inreggad och servad. Samtliga papper finns inkl. service-bok. Den har nytt drivpaket och nya däck. Sitter även ett ixil-slipon på (Original medföljer) samt ensits-cuts och passargerarsadel medföljer.
Begärt pris 78000:- hos MC-Emanuel i Varberg.

Erfarenheter, åsikter, tips och annat bra uppskattas hjärtligt.

Med vänliga hälsningar// Calle

Tjenare Calle !

Möjligt att priset är något högt satt men man får ju inte glömma bort att det är en firma du köper av = högre priser, å andra sidan kanske du får någon form av garanti ?! Tror inte du gör en dålig affär, glöm bara inte att prutautav bara helvete :tungan Mvh:Jonas

Ok! Ja, det nämndes något om 1års garanti. Vad denna innefattar får jag återkomma med.. Men om jag förstår det rätt är det inte helt orimligt att pruta 5-8-10k på priset utan att handlaren tar fram hagelbössan? :)

Ok! Ja, det nämndes något om 1års garanti. Vad denna innefattar får jag återkomma med.. Men om jag förstår det rätt är det inte helt orimligt att pruta 5-8-10k på priset utan att handlaren tar fram hagelbössan? :)

Jag hade inte köpt den över 70k personligen. men det beror ju på hur tungt man väger "garantin".

Pruta eller köp annat. Jag kan sätta en god slant att du inte kommer att behöva den där garantin i år iaf.

Tack för alla snabba svar! Åker ner och tittar på den men jag tror jag avvaktar... Synd bara att det finns så få ute på blocket osv... Och den gula färgen är inte att leka med heller... Nåja... Lägger ut en köpes-annons och ser om någon vill nappa..

Edit: -Hojen var visst inte alls inreggad än...
Tack igen!

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC