Kåpset till Suzuki GSXR 600 -07

Jaayy

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2007
Hoj
07 Suzuki Gsx-R600
Nån som vet var man kan hitta kåpset till Suzuki GSXR 600 -07 ? Jag hittar inte en enda sida.:confused:
Skulle vara sjyst om nån kunde ge en länk eller priser enligt erfaranhet ! :tummenupp

Johodå, Grevens har CRC Works Racekåpor till Suzuki. Kör själv med dom och dom har ypperlig kvalité.

/Nitrous

Men race kåpor kan jag väl inte köra med på gatorna, jag menar blinkers, framljus, bakljus allt sånt där ska väl sitta på då? kan det väl inte med racing kåpor ? Rätt ny med sånt här :yoparty

Tackar för all hjälp jag kan få !!

Men race kåpor kan jag väl inte köra med på gatorna, jag menar blinkers, framljus, bakljus allt sånt där ska väl sitta på då? kan det väl inte med racing kåpor ? Rätt ny med sånt här :yoparty

Tackar för all hjälp jag kan få !!

Nya originalkåpor beställer man via en auktoriserad försäljare. Förbered dig på en chock, det är bäst att du sitter ner när du ringer och ber om en prisuppgift. Originalkåpor kostar skjortan. Ett billigare alternativ är att låta en lackerare laga och lacka dina befintliga originalkåpor. Om du är flitig letar du rätt på namn och nummer till eventuella förare i STD600 som kör samma hoj och frågar om de kan sälja sina originalkåpor till dig.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla