Kåpset Aprilia rs125 -02

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Tjenare, letar efter ett begagnat kåpset till rs125-00 och uppåt.. racingkåpor eller vanliga spelar ingen roll.. kraschade är inte heller något hinder... :tomten
men frågan är.. VAR kan jag få tag på det? har sökt runt på blocket.se och annonsavdelningen är på sporthoj utan resultat.. hade tänkt o köra lite bana :)

mvh/Dennis :rolleyes:

kåpor

Mr_Malossi skrev:
Tjenare, letar efter ett begagnat kåpset till rs125-00 och uppåt.. racingkåpor eller vanliga spelar ingen roll.. kraschade är inte heller något hinder... :tomten
men frågan är.. VAR kan jag få tag på det? har sökt runt på blocket.se och annonsavdelningen är på sporthoj utan resultat.. hade tänkt o köra lite bana :)

mvh/Dennis :rolleyes:
Tjena dennis jag kan nog skaka fram kåpor till dig samt allt annat du behöver,
Ring mig 0410-46000
Kan även sälja hoj till dig med allt för racing 15-25000,- beroende på utrustning.
Hansens motor 0410-46000 eller hem 0410-16827

Hansens Motor skrev:
Tjena dennis jag kan nog skaka fram kåpor till dig samt allt annat du behöver,
Ring mig 0410-46000
Kan även sälja hoj till dig med allt för racing 15-25000,- beroende på utrustning.
Hansens motor 0410-46000 eller hem 0410-16827

okej, låter bra det :banana säljer du begagnade racekåpor eller kanske i bästa fall kraschade orginal kåpor? :rolleyes:
var finns hansens motor någonstans? :va

mvh/Dennis :)

Mr_Malossi skrev:
okej, låter bra det :banana säljer du begagnade racekåpor eller kanske i bästa fall kraschade orginal kåpor? :rolleyes:
var finns hansens motor någonstans? :va

mvh/Dennis :)
Tjena Dennis
Jag har det mesta,finns i trelleborg tel 0410-16827

*/ ?>
Back