kåpor

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
suzuki allt annat förnekas
Jag är intresserad av att byta till R1:ans bak kåpa men så dyker det upp två frågor direkt som någon här kanske kan hjälpa mig med.

Från vilken årsmodell kom dom med lysdiod "baren" istället för dom runda lyktorna, var det fom 05 :va

vad har en sådan kåpa för mått (lxbxh) :va

hoppas någon har sin lös och kan bistå.
Helst med en bild så man ser lite hur dom ser ut:tummenupp

första diolyset klom väl -02 på rettan, det lite mer rektangulära, mått osv har jag ingen aning om men köper du ett krasharsle i glasfiber går ju saker att modifiera lite lättare än med den vanliga plasten.

första diolyset klom väl -02 på rettan, det lite mer rektangulära, mått osv har jag ingen aning om men köper du ett krasharsle i glasfiber går ju saker att modifiera lite lättare än med den vanliga plasten.

fan, var det redan -02. tyckte det var "någon säsong" sedan man började se dom, du ser :hihi

Då är det måtten då eller om någon har tryckt på ett sådant på en Gsx 1100R-89-92:a och vet hur det blev vore det ju ännu bättre att veta.:yoparty

fan, var det redan -02. tyckte det var "någon säsong" sedan man började se dom, du ser :hihi

Då är det måtten då eller om någon har tryckt på ett sådant på en Gsx 1100R-89-92:a och vet hur det blev vore det ju ännu bättre att veta.:yoparty

såååå många rettor och ingen som vet mått,är det sant:va :va

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back