Kåpor till suzuki sv

Tack för tipset. Men dom för 2300- e väll "helkåpor"? har du ngn bild på hur din hoj blev?

Nej. det är bara nederdelen. "Hel underkåpa, går ihop med original halvkåpa" står det både på SV650 och bandit1200. Ursprungligen kom de svarta så det vette f-n om det blir billigare än suzuki orginaltillbehör för 4000:-. dvs 2300 + frakt + lackering. Så här skulle din kunna se ut.

Last edited:
detta en idé kanske??

Bifogat

• 0sv2.jpg
    0sv2.jpg
    82.2 KB · Visningar: 321
detta en idé kanske??

Sharkskinz(bilden i inlägget ovan) gör snygga grejjer, men det kostar skjortan att få hem dom... "overseas shipping" svider i plånkan!

kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n:gnissla
447_4.jpg

Last edited:
Sharkskinz(bilden i inlägget ovan) gör snygga grejjer, men det kostar skjortan att få hem dom... "overseas shipping" svider i plånkan!

kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n:gnissla
447_4.jpg

Du har inte adressen till fransoserna?

Dom där var riktigt snygga! Lite mix mellan litersgixxer och Ducce :tummenupp Vad kostade dom, totalt, hemma hos dig?

Nej. det är bara nederdelen. "Hel underkåpa, går ihop med original halvkåpa" står det både på SV650 och bandit1200. Ursprungligen kom de svarta så det vette f-n om det blir billigare än suzuki orginaltillbehör för 4000:-. dvs 2300 + frakt + lackering. Så här skulle din kunna se ut.

De e lugnt me priset, har en polare som lackar så de löser sig. Tack För tippsen iaf - å bilderna...:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT