Letar efter kåpor till min suzuki sv650s. Finns ju på www.suzuki.se men 4000:- tror inte de. Ngn som vet några andra som passar?:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.s-racing.se/Docs/Powerbronze_kapdelar.pdf
2300:- kan de va nåt. Sen måste de lackas.
Jag köpte mina underkåpor från dem och är nöjd,
kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n
![]()
Dom där var riktigt snygga! Lite mix mellan litersgixxer och DucceSharkskinz(bilden i inlägget ovan) gör snygga grejjer, men det kostar skjortan att få hem dom... "overseas shipping" svider i plånkan!
kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n![]()
Nej. det är bara nederdelen. "Hel underkåpa, går ihop med original halvkåpa" står det både på SV650 och bandit1200. Ursprungligen kom de svarta så det vette f-n om det blir billigare än suzuki orginaltillbehör för 4000:-. dvs 2300 + frakt + lackering. Så här skulle din kunna se ut.
Dom där var riktigt snygga! Lite mix mellan litersgixxer och DucceVad kostade dom, totalt, hemma hos dig?
det var just det ja... sålde min sv innan dessa fanns att beställa hem! Har länken till sidan här http://www.poly26.com/modele.php?mq=4&md=365
Kolla in rizzla lackade sv!!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden