Har precis köpt ett begagnat V&H helsystem till min cbr 600 -96
Allt är orginal på min hoj, så jag undrar om det behövs nåt annat filter,munstycken mm.?
eller går det att ställa in bra med orginal?
Funderar också på dynojet, om man skulle lämna in den, är det att föredra före att jobba med allt själv och kanske då orginal?
Jag är inte ute efter några extrema förändringar! men vill inte heller ha en bluddrande surpuppa mellan bena!
Tacksam för svar från alla er biker-gurus!
Allt är orginal på min hoj, så jag undrar om det behövs nåt annat filter,munstycken mm.?
eller går det att ställa in bra med orginal?
Funderar också på dynojet, om man skulle lämna in den, är det att föredra före att jobba med allt själv och kanske då orginal?
Jag är inte ute efter några extrema förändringar! men vill inte heller ha en bluddrande surpuppa mellan bena!
Tacksam för svar från alla er biker-gurus!