jobbig fråga igen.

Status
Ej öppen för fler svar.

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
hejsan jag undrar var strypningarna sitter på min aprilia rs 125 -96 som är import från Tyskland!! ja har tittat och min avgasport funkar ej, om man fixar det ger det något extra krut i hojen? annars undrar ja var dom sitter, kolla avgasröret men hitta inget! :confused:

Tacksam för bra svar

gabbe_46 skrev:
hejsan jag undrar var strypningarna sitter på min aprilia rs 125 -96 som är import från Tyskland!! ja har tittat och min avgasport funkar ej, om man fixar det ger det något extra krut i hojen? annars undrar ja var dom sitter, kolla avgasröret men hitta inget! :confused:

Tacksam för bra svar

eftersom d e en import från tyskland så skulle jag gissa på att den är strypt i cdin också....

okej men vet du vart cdi boxen sitter på en rs då?

^XceeD^ skrev:
eftersom det är en import från tyskland så skulle jag gissa på att den är strypt i cdi´n också....

Last edited by a moderator:
gabbe_46 skrev:
okej men vet du vart cdi boxen sitter på en rs då?

Den sitter under passagerarcutsen, och det är INTE den som det står ducati på. Dra inte igång tändningen när den är urkopplad. Jag gjorde det, och då sprack bromsljuslampan.

Last edited:
Swedies val av moderators är dock inget vi skall lägga oss i, det är hans beslut. Sen är det ju så klart skillnad på att lägga sig och ha åsikter.

Estremo skrev:
Swedies val av moderators är dock inget vi skall lägga oss i, det är hans beslut. Sen är det ju så klart skillnad på att lägga sig och ha åsikter.

Ja det är ju hans sida, men visst får man väl hetsa honom lite ..

cRoC skrev:
Blockat mig på msn?

Jag, Nej Nej. Jag har inte vatt på msn på ett tag bara.

Estremo skrev:

Ja, det är klart det är Swedies val.

ja ska skicka ett PM te EBS angående det här.

angående å göra denna tråd till sticky? kan ju inte ha 25trådar med sticky som det skulle bli om sånnahär trådar blev sticky.

Frågan besvarad, tråd låses.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...