Jobba i Norge?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Någon här som har jobbat i Norge med t.ex. rensa fisk, oljeshejk på nån plattform? Eller nån som besitter lite info om hur hur man söker, vart, hur lönerna ligger, villda krav de ställs på att man ska bli anställd osv?

Tittade på www.salmar.no , men de vill att man ska jobba minst 1år, villket är något jag inte kan eller tänker göra som firre nisse.

The-PatriX skrev:
Någon här som har jobbat i Norge med t.ex. rensa fisk, oljeshejk på nån plattform? Eller nån som besitter lite info om hur hur man söker, vart, hur lönerna ligger, villda krav de ställs på att man ska bli anställd osv?

Tittade på www.salmar.no , men de vill att man ska jobba minst 1år, villket är något jag inte kan eller tänker göra som firre nisse.

Har 3 kompisar som är i Norge och jobbar just nu. Om inte jag misstar mig så ringde dom upp väldigt många fiske-företag och frågade om jobb. Så det är bara att belägra telefonen :tummenupp

heinz_p skrev:
Har 3 kompisar som är i Norge och jobbar just nu. Om inte jag misstar mig så ringde dom upp väldigt många fiske-företag och frågade om jobb. Så det är bara att belägra telefonen :tummenupp

Jo, men vart ska man ringa?
Sitter fortfarande på ruta 0,5 och vet knappt nått förutom att man kan jobba 1år minst på nått ställe där =p.

Fin avatar, gjort samma sak med min förra cross i en grusgrop, trodde jag skulle slå över och bryta nacken =) gick lite mer mot 90graders vinkel ner än på din avatar.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!