Jimmie Åkessons nya stylist

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är det månne samma person som hottat till tönten Fredrick Federley?
På bara några månader sedan inspelningen av Halal TV så har han fimpat den tre nummer för stora kostymen, tantfrillan, hemlisbrillerna.

[YOUTUBE-ID]ZYVUxEvY9hc[/YOUTUBE-ID]

Kolla bara på Adaktusson i förrgår, najs slipover, uppknäppt skjorta, en knut som skulle få Bodström grön av avund, sköna bågar, borgerlig frilla. Tycker han har en del jobb att göra med tänderna fortfarande, hade vi inte fri tandvård för barn i Sverige?

[YOUTUBE-ID]QqYcuePKkd4[/YOUTUBE-ID]

De har väl kommit in i matchen och köpt in en mediacoach. Frågan är väl hur pass mycket deras väljarbas diggar den nya stilen. Väljarbasen har inte snygg pullover och jihdeknuten slips. :lol

De har väl kommit in i matchen och köpt in en mediacoach. Frågan är väl hur pass mycket deras väljarbas diggar den nya stilen. Väljarbasen har inte snygg pullover och jihdeknuten slips. :lol

Snacka omn krattat i manegen att få det jobbet.
Ni där, Kenta, Tony, Johnny, Sonny, Conny och Tommy - ut med baksnuset och bort med LRF-kepsarna!

Vad gäller väljarbasen som inte gillar slips så kan ju de gå till SD Motor eller vad det hette. :gnissla

Varför, bjuder du ut henne på middag?

Du är tyvärr alldeles för snygg och välvårdad för tjejerna som hänger här. .....
Snygg slipover. Märke? Eller är det en kostymväst kanske?

Jag tror det är din flickvän bazookiiii som ekiperar Jimmy. Men du får se till att koppla henne för nu raggar hon på annat lammkött här på SH.

Jag tror det är din flickvän bazookiiii som ekiperar Jimmy. Men du får se till att koppla henne för nu raggar hon på annat lammkött här på SH.

Hihihiiii! Flickvän. Lammkött. Gaaaaaay! Hihi...

Har du inte vuxit ifrån din bögskräck än? Jag jobbar även med mode, är jag extra gay då? :confused:

Det är lustigt att se hur du aktivt letar efter saker jag skriver där du tycker jag gör bort mig för att sedan försöka använda det mot mig i andra trådar. Det är inte första gången. Vad har du för liv egentligen? (Seriöst ställd fråga.)

(Sorry för off topic. Skickade ett PM till Korvgubben men han ville tydligen inte lyssna på det örat så fick svara i tråden istället)

Last edited:
Så, vad tycker du om Jimmys look? :confused:

Den är naturligtvis mycket bättre än innan. Säckiga kostymer mm fick ju honom att se rätt gubbig ut. Man kan ju dock genomskåda rätt lätt, precis som du gjort, att det är stylister som varit i farten. Risken är väl att han ser för prydlig ut med cardigan och slips. Nästan lite hitlerjugend, men en schysst look, helt klart. Ser ut om tv4-sportens nya signum ungefär.

Men för att inte fastna i nämnda signum borde dom dra på honom en riktigt schysst sittande kavaj emellanåt. Till det snygg skjorta utan slips, en knapp uppknäppt, näsduk, smala raka byxor som inte hör till kavajen och ett par glassiga pjuck. Sitter bara kläderna bra så är det ju välklätt. Skitsamma om Jimmie känner sig obekväm och bögig i grejerna.

Det bästa med den nya looken nya är nog faktiskt brillorna. Men som sagt, allt är ju förstås bättre än förut. Image är inte att förakta när det gäller väljare.

......

Bifogat

• jimpa1.jpg
    jimpa1.jpg
    231.3 KB · Visningar: 157
  • jimpa2.jpg
    jimpa2.jpg
    231.8 KB · Visningar: 343
  • jimpa3.jpg
    jimpa3.jpg
    198.3 KB · Visningar: 454
Last edited:
Den är naturligtvis mycket bättre än innan. Säckiga kostymer mm fick ju honom att se rätt gubbig ut. Man kan ju dock genomskåda rätt lätt, precis som du gjort, att det är stylister som varit i farten. Risken är väl att han ser för prydlig ut med cardigan och slips. Nästan lite hitlerjugend, men en schysst look, helt klart. Ser ut om tv4-sportens nya signum ungefär.

Men för att inte fastna i nämnda signum borde dom dra på honom en riktigt schysst sittande kavaj emellanåt. Till det snygg skjorta utan slips, en knapp uppknäppt, näsduk, smala raka byxor som inte hör till kavajen och ett par glassiga pjuck. Sitter bara kläderna bra så är det ju välklätt. Skitsamma om Jimmie känner sig obekväm och bögig i grejerna.

Det bästa med den nya looken nya är nog faktiskt brillorna. Men som sagt, allt är ju förstås bättre än förut. Image är inte att förakta när det gäller väljare.

Intressant analys.
Personligen tror jag en sådan där lejonman som han i den andra tråden har vore bra. Inte lejonet från Bromma, den är för extrem, men som han som du berömde, han med sminket du vet. Brudarna från förorten är i och för sig en osäker väljarkår då de alltid ligger påsatta och bakis tredje söndagen i september, detta så klart på grund av att deras sjukpenning är slut men de har sommarvibbar kvar så de måste ut på krogen ändå.

Peruk?

Tja, han får väl följa resten av brunskjortorna i deras vandring från förnekelse av sin egen sexualitet tills de kommer ut ur garderoben. Haider har vi ju redan avhandlat, den italienska smilfinken kan ju inte vara annat än bög och le pen har säkert ett par pumps i storlek 45 i garderoben.

Tja, han får väl följa resten av brunskjortorna i deras vandring från förnekelse av sin egen sexualitet tills de kommer ut ur garderoben. Haider har vi ju redan avhandlat, den italienska smilfinken kan ju inte vara annat än bög och le pen har säkert ett par pumps i storlek 45 i garderoben.

Vadå, du ser inte ut att vara en sådan som tycker välklädd = homo. :confused: Dåligt klädd kan aldrig vara bättre än bra klädd. :mattias

Du glömde den trevliga mannen med pälsen: Pim.
Han var i alla fall äkta bög. :fakta

Intressant analys.
Personligen tror jag en sådan där lejonman som han i den andra tråden har vore bra. Inte lejonet från Bromma, den är för extrem, men som han som du berömde, han med sminket du vet. Brudarna från förorten är i och för sig en osäker väljarkår då de alltid ligger påsatta och bakis tredje söndagen i september, detta så klart på grund av att deras sjukpenning är slut men de har sommarvibbar kvar så de måste ut på krogen ändå.

Peruk?

:rofl :rofl

Brudarna från förorten är i och för sig en osäker väljarkår då de alltid ligger påsatta och bakis tredje söndagen i september, detta så klart på grund av att deras sjukpenning är slut men de har sommarvibbar kvar så de måste ut på krogen ändå.

:rofl Kanske skulle raka av honom håret, trycka i såna där uttöjande ringar i örsnibbarna och kludda dit några tribaler på honom då? Thaihalsband el fet guldlänk, kamobrallor och ett par tidigare domar för brott mot kvinnofriden brukar ju också funka för att locka nämnda klientel.

Last edited:

Vadå, du ser inte ut att vara en sådan som tycker välklädd = homo. :confused: Dåligt klädd kan aldrig vara bättre än bra klädd. :mattias

Du glömde den trevliga mannen med pälsen: Pim.
Han var i alla fall äkta bög. :fakta

Intressanta iaktagelser.
I tråden har vi pro-våldsverkare som visar sig vara modebög, en annan som startat gay-tråd och förespråkar vapen.

Definitivt ett ämne för "spanarna" på P1 att hugga i.:)

Gayjournalisten Bruno har även sett dessa tendenser att högern och andra extremister är lite av gay som inte vågar komma ut.

[YOUTUBE-ID]ixnYHSYzHtk&feature[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ixnYHSYzHtk&feature[/YOUTUBE-ID][/QUOTE]

vad hände sedan, fick han tänderna utslagna?

:gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back