Jesus?

Kawarider

Gamla män gör det skönt men sakta
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZZR 1100-93 Transalp-01 KTM 450 -05
Min gamla Kawa som avled förra våren och enligt försäkringsbolaget skulle på sista resan till hojhimlen lever! Omlackad silvergrå och faktiskt riktigt snygg väckte den ju habegär. Är man totalt puckad om man köper tillbaks den? Är ju inte hundra nöjd med fartresurserna som Transalpen erbjuder (fast med dagens böter kanske det är lika bra). Hojen står på Norrlands och betingar ett pris av 39900:-

Kawarider skrev:
2531090 Min gamla Kawa som avled förra våren och enligt försäkringsbolaget skulle på sista resan till hojhimlen lever! Omlackad silvergrå och faktiskt riktigt snygg väckte den ju habegär. Är man totalt puckad om man köper tillbaks den? Är ju inte hundra nöjd med fartresurserna som Transalpen erbjuder (fast med dagens böter kanske det är lika bra). Hojen står på Norrlands och betingar ett pris av 39900:-
Lika bra att handla på en gång, har du en gång tänkt tanken på för lite fartresurer så är du fast i skaffa en snabbarehojträsket. Köp! :tummenupp

Kawarider skrev:
2531090 Min gamla Kawa som avled förra våren och enligt försäkringsbolaget skulle på sista resan till hojhimlen lever! Omlackad silvergrå och faktiskt riktigt snygg väckte den ju habegär. Är man totalt puckad om man köper tillbaks den? Är ju inte hundra nöjd med fartresurserna som Transalpen erbjuder (fast med dagens böter kanske det är lika bra). Hojen står på Norrlands och betingar ett pris av 39900:-

Du vet ju vad du får!
Hä jä ba å köp!:nicka
Du kanske blir odödlig!:tummenupp

Du såg ut att ha bra fart på västerslätt när jag mötte dig där i går.

Kawarider skrev:

Om du köper Jesus Kawan kanske den här munderingen skulle va succe´!:D

Last edited:
*/ ?>
Back