Jeremy clarkson på två hjul

HAHAHA, så sjukt bra artickel :D

Oj vad han hatar hojar. Tycker det är riktigt bra skrivet :tummenupp

Här får du så mycket Clarksson du orkar med :D

[YOUTUBE-ID]DMuO-8S_0Wg[/YOUTUBE-ID]

Clarksons åsikt om harley :D [YOUTUBE-ID]dh1dZdD9DcY[/YOUTUBE-ID]

Tror han dog sådär en tio ggr i den artikeln... :)

Men det roliga är ju att folk tror att det är så... ni har säkerligen hört det många ggr, jag har själv sagt det innan jag visste bättre, att med en sån o sån mc så kommer jag köra ihjäl mig... tror jag t.o.m skrivit det på det här forumet, klart inte menat att jag defakto kommer köra ihjäl mig men ibland är det lättare att överdriva. Men det jag ville säga är att fan vad folk tror att man kör ihjäl sig bara för att man kör mc.

Han vill väl bara inte erkänna att det går få acceleration och adrenalin för så mycket pengar än vad en superbil kostar.

clarkson är så jävla skön, den mannen borde fan bli världspresident eller nåt!:D :yoparty

Haha, han är underbar. :D Underhållande läsning och jag tycker att någon ska stoppa den här under näsan på snubben som, i Motstyrningstråden, ansåg att det inte var någon skillnad på att köra bil och att köra motorcykel, reflexer som reflexer. :rofl

Det är inte lätt alla ggr. :kiss

Swedie: Med tanke på hans garage så har jag svårt att tro det skulle handla om pengar.
Tror faktiskt att han är en bilmänniska och aldrig förstått tjusningen i MC.

Swedie: Med tanke på hans garage så har jag svårt att tro det skulle handla om pengar.
Tror faktiskt att han är en bilmänniska och aldrig förstått tjusningen i MC.

Eller så kan det bero på att han ser ännu större ut på vilken hoj som hlst. Kolla bara när han sitter på HD:n :D

Clarkson äger.

Sen att han borde prova en riktig sporthoj, iaf sitta bakpå, är en annan femma. Hammond borde ju kunna mangla på, han har ju allsköns Ducatis och Suzukis.

Jag tål inte den mannen!!! Tycker att han förstör ett bra program med sin närvaro, sen suger han på att köra bil också :D
Kunde inte låta blir bara...

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage