Japp då är man här också!

Hallå är du söt eller? :kocko Vad heter denna sida? Sidan heter som sagt SPORTHOJ.COM
Tror du att det finns några coustom här då? :huvet , Antingen köper du en sporthoj eller så avregisterar du dig här :D :D

skyfarter skrev:
Finns det inget forum för custom hojar?

Har folk mensvärk här eller är alla lika otrevliga på sporthoj? :mattias

TurboTorsk skrev:
Hallå är du söt eller? :kocko Vad heter denna sida? Sidan heter som sagt SPORTHOJ.COM
Tror du att det finns några coustom här då? :huvet , Antingen köper du en sporthoj eller så avregisterar du dig här :D :D

Cool kille..

SvartR1a skrev:
Har folk mensvärk här eller är alla lika otrevliga på sporthoj? :mattias

Precis :hördu Visst är ordet custom lite tabu här, men ni vet ju faktiskt inte vad han har för hoj än. En Yamaha står det, de räcker väl? :hihi Om han nu skulle ha en gyn-hoj så får vi väl omvända honom?! :banana Välkommen hit, om du kör :squid

Creeed skrev:
Precis :hördu Visst är ordet custom lite tabu här, men ni vet ju faktiskt inte vad han har för hoj än. En Yamaha står det, de räcker väl? :hihi Om han nu skulle ha en gyn-hoj så får vi väl omvända honom?! :banana Välkommen hit, om du kör :squid

Han har visst en Yamaha XV 750 Virago men å andra sidan finns det 10 registrerade användare som har en Virago, 5 som har en Intruder, 14 som har en V-max och 20 st med HD...

nänä

Experiment 626 skrev:
Han har visst en Yamaha XV 750 Virago men å andra sidan finns det 10 registrerade användare som har en Virago, 5 som har en Intruder, 14 som har en V-max och 20 st med HD...

Nänä jag har inte en virago utan en se ,Yamaha XV 750 SE ska det va.

Jag kör nog i från dom flesta R1 ändå :-)

skyfarter skrev:

Mmm..

mc-yamaha-96-xv750-virago-maroonsenap.gif

:tummenupp

skyfarter skrev:
Nänä jag har inte en virago utan en se ,Yamaha XV 750 SE ska det va.

du är välkomen att prova vilken dag som :) , bara de inte e kallt o regnigt el snö osv. Gud va ja längtar efter sommaren,

TurboTorsk skrev:

Bättre att han har hoj änn de som inte ens har kortet! :7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...